Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 I siste utgave av Mamma hadde de muffins med fantastisk mye flott glasur, men hvordan i huleste får de til det? Jeg har jo som vanlig ikke peiling på ting som skjer på kjøkkenet, men har lært at eggehvite i stedet for vann i det minste gjør melisglasuren litt stivere. Men er det bare konditorfarge som gir alle de gøye fargene, eller finnes det noe annet vidundermiddel (som gir litt skarpere farger, ikke bare pastell)? Og finnes det feks bringebæressens om man vil ha litt smak på glasuren??
~sjiraff~ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg har vært på Traktøren og kjøpt Cacas farger. Masse flere farger enn de du får kjøpt på matbutikken, og iflg monajenten så er de veldig fargesterke. Jeg har ikke prøvd ennå men skal prøve etterpå. Har sjokoladekake i ovnen nå og skal lage rosa smørkrem etterpå )
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Traktøren altså - det har vi jo her også ) Tusen takk for tips!
minst Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Cacas har bra farger ja, og de har farger beregnet til melisglasur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå