Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Åpna et skap i stad, og da strømmet det ut maaange bananfluer.. ekkelt!! Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt de? Hvordan er blandingsforholdene til den eddik-vann-zalo greia??
Hikken Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Støvsugern! Har i perioder slitt med det i gamle leiligheten (de kom bare det lå en brødsmule på benken) og da tok jeg dem med støvsugern. Lot bare denligge på kjøkkenet til alle var borte.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Du må rydde ALL mat inn iskapet og bokser. Frukt må i kjøleskapet. Vask skikkelig. Da er de borte i løpet av et par dager.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 pokker sliter med det samme vi å de kom for ett par dager siden..Prøv sånne gule klisterark du får kjøpt på plantasjen..de funker.er et søtningsstoff på de som bananfluene tiltrekkes av
Snupi27 Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 godt det er flere som har det.. hehe.. det er så utroliiiiig plagsomt å ha dem der!! kan ikke ha en liiiiten smule på benken før de kommer, jeg har pleid å bruke støvsugeren jeg og. funker bra det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå