sonnenschein Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Begynte med noe som kjentes ut som svake rier i går ettermiddag....Disse forsvant, men jeg våknet av mens smerter flere ganger i natt. Og i dag tidlig i 10 tiden kom riene igjen, men denne gang sterkere.... Vi tok oss en tur til byen med lillegutt og handla litt og riene ble hyppigere etter dette. Nå har jeg fått noe som kan ligne på tegningblødning og deler av slimproppen er på vei ut... Riene kommer med ca. 20 min mellomrom og de gjør VONDT... Æsj, hadde glemt disse smertene fra første fødsel :-S Kryss fingrene for meg at fødselen virkelig er på gang og at jeg føder i løpet av det neste døgnet :-)
cyberkit *fødeklar* Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 MASSE lykke til Snart er du endelig i mål
Røde Sonja Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Masse lykke til. Blåser fødestøv på deg. *pust, blås, pes* ( dårlig kondis for tiden ) Skulle ønske det var meg! Lykke til med fødsel. Du er helt sikkert igang! ( kanskje du ligger og trykker allerede?)
verysoon Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Lykke til! Så spennende dette er:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå