simsalabima Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Har man rett på flere egenmeldingsdager i løpet av ett år dersom man har ett sykt barn? Jeg finner det ikke må nav...
~sjiraff~ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Nei det har du ikke. Men du har rett på 10 permisjonsdager med lønn pga sykt barn.
Raych Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hvis det er et kronisk sykt barn har NAV noe som heter pleiepenger som går inn som ytelse i visse tilfeller:) Den ytelsen kan man ha mye lenger enn de 10 dagene som alle har for "vanlig" syke barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå