Mammarama=) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Er det flere som har hatt influensa, og som har vært ekstremt kvalmen??? Er så kvalm at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Har hatt feber to døgn og når det slapp taket har jeg vært kvalm=(
markups Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Har det på samme måten, har hatt feber og hostet som en gud. Nå har feberen gitt seg men har blitt svimmel og kvalm. Tror det er forkjølelse jeg har, hvis ikke hadde jeg nok ikke kommet meg opp av sengen. Stakkars oss!!
Mammarama=) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Huff ja stakkars oss.. God bedring=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå