Gå til innhold

JEG BLIR GAL!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid skal det ta fra suttringa starter til de helvetes tenna er ute?

de kommer jo fader ikke ut!!!

nå er hun 8 1/2 mnd og hun har suttret og vært UTROLIG vanskelig i 2 mnd.

hvor lang tid skal det ta??

andre erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det ikke kommet opp noen tann enda? ser du at de er på vei? tror ikke det tok så lang tid med gutten min.

sikker på at det ikke er en annen grunn til sutringa?

Skrevet

kan se de ligger under tannkjøttet på framsiden liksom, nede.

hun har bestandig vært blid og grei HELE tiden. men nå er hun skikkelig gretten. jeg har hatt faste rutiner på henne siden den dagen hun var født, og det har gått som smurt. det gjør det ennå, så jeg vet liksom hvis det hadde vært noe annet. hun er ikke syk, hun var forsjøla et par uker tilbake, men er helt frisk nå en stund.

hun kan sitte å leke for seg selv og pluttselig sette igang med et hyl. samme når hun sover, HYYYYYL!

snakk om sola, der satte ho igang igjen..

Skrevet

stakkar liten, det sprenger sikkert og er vondt.

du har selvfølgelig smurt med dentinox?

kan eventuelt gi en paracet når hun har det som verst. noe kaldt å tygge på, eller kavring, det klør godt i munnen.

Skrevet

smører som bare det, føler ikke den hjelper stort. finnes det andre ting?

legger biteringen i frysa, så den er deilig.

tenkte jeg skulle gi ho en paracet i kveld før hun legger seg. hun er bestandig flink til å sove 11 1/2- 12 timer på natta, men nå våkner hun opp til 3 ganger sånn ca annenhver natt.

Skrevet

vet desverre ikke om noe annet nei. Men det høres ut som tennene snart har trengt igjennom tannkjøttet og da er dte verste over. helt til hun får flere tenner, hehe! de er ofte ikke like plaget av alle tennene da.

Skrevet

Det var noen her inne som nevnte en gele man kunne smøre på om dentinox ikke hadde så god effekt, men jeg husker ikke hva den het. Er du på apoteket kan du sikkert spørre der :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...