Gå til innhold

Er så sliten!!! Flere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 37+5 og har ikke krefter igjen. Har den siste uka hatt kraftige kynnere som gir diare etterpå. Er helt tappet for krefter. Har trodd at fødselen har startet mange ganger, men det gir seg etter x antall timer. Er engstelig for å gå i fødsel med så lite krefter. Forrige fødsel tok 45 timer og det orker jeg ikke nå...

Må bare klage litt. Få ut litt frustrasjon, blir jo helt deppa av dette her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yesss da.. Kjenner meg igjen her!! Bare jeg er en uke over termin jeg... Er så sliten jeg skyr allt som heter trapper da dette utløser en slags lyst til å svime av.. Hehe.. Får jo ikke sove heller for ligger jo aldri godt og har vondter overallt!! Vi er nok mange som sliter litt på slutten... Lykke til=)

Skrevet

Jeg er også sliten. Migrene i dag, og kjennes ut som det skla bli en forkjølelse også :( Det har jeg ikke tid til nå, skal jo inn på tirsdag!!!

Hatt 3 omganger med modnings/maserier jeg og. Blir like skuffa hver gang det ikke skjer noe mer...

 

Men kan være derfor, at vi er for slitne til at kroppen vil lage ordentlige rier.

Skrevet

uff, ja Jeg skjønner ikke hvordan kroppen skal klare å gjennomgå en fødsel, grøss... Har gått turer hver dag for å prøve å sette igang noe, og "belønningen" har kun vært et enda mer verkende bekken. Så nå er jeg redd hele bekkenet skal totalt flippe ut/låse seg under fødselen.

 

Klaget min nød til jm tidligere denne uken, og hun sa at selv om jeg følte meg totalt utmattet, ville kroppen klare det... Jeg har vel ikke noe annet valg enn å bare dilte med og la det skje det som må skje!!

 

Men utslitt er jeg, ja!!

Skrevet

DRIT sliten... Hvertfall i dag :(

Har 7 uker igjen jeg da, har hatt hyperemesis siden testen ble positiv, blodprosenten er veldig lav, jeg har migrene og er forkjølet med feber i dag.

I stad ble jeg så dårlig at jeg måtte legge meg ned på kjøkkengulvet for å ikke svime av :-S

Skummelt å være så utslitt!!

 

Men jeg husker jeg var sliten sist når fødselen startet også, da hadde jeg nemlig ikke sovet på nesten 3 dager, fødselen varte i 48 timer og det gikk helt fint :) var ikke noe problem at jeg var sliten fra før.

Jeg fikk en enorm energi når riene startet husker jeg, var så overlykkelig for at svangerskapet var over og at jeg skulle få møte snuppa mi :)

Skrevet

er i uke 37+6 dager ...og har hatt flere ganger med det samme som dere ...kynnere ....rier ...verk og bekken helsike ...er ganske lei ..går hver dag og fokuserer på at fødselen må starte ...slik at jeg slipper denne pininga ...og hodepine+ kvalme ...ikke minst å være så sliten ...

 

Føler det er greit bebisen kOmmr nå..så jeg kan bruke energi der i steden =)

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...