Gå til innhold

Overbekymret Svigerinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Atå, jeg har ei svigerinne som har fått det for seg at min familie sliter. Jeg aner ikke hvor det kommer ifra, det er jo ikke noe som kunne få henne til å tro det?

Jeg og mannen min har et kjempefint forhold til hverandre, vi er såklart normale og har våre uenigheter ol. men mesteparten av tiden sammarbeider vi godt og er flinke til å ta vare på hverandre og forholdet.. Vi har et harmoniskt barn som ikke mangler noe (hverken materiellt eller emosjonellt), og vi holder hus og hjem ryddig og rent. Økonomien er ikke den aller beste, men vi klarer oss helt greit..så ikke noe å si på det. Vi har også to dyr, disse mangler heller ikke noe av det de trenger.

Jeg har tidligere, før jeg fikk mann, hus og barn, hatt dårlige perioder og økonomiske problemer...Men dette er ikke noe jeg sliter med nå lenger. Men nå skal hun liksom dra fortiden frem og blande det med livet mitt/vårt nå. Syntes det er unødvendig og ser ikke hva hun skal oppnå med det.

Kanskje hun skulle ta en titt på sitt eget liv før hun begynner å legge seg opp i mitt?

Trengte bare å få dele, ble litt såret over at hun oppfører seg slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og si dette til henne? at du er lei av at hun blander seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...