Gå til innhold

Maimammaer i Oslo


LilleTrille80

Anbefalte innlegg

Takk for flott tur til Ullevålseter i går! Jeg har savnet et sted å dele bilder etter alle de fine treffene/turene våre, så nå har jeg opprettet ei nettside som kan brukes til dette. De som har lyst til å registrere seg og få tilgang til denne siden kan sende meg en pm med epost-adressen sin, så sender jeg en invitasjon. Alle som er med på disse treffene og turene - ikke bare mai-mammaer - er selvfølgelig velkomne, men tenkte det var greit å opprette et såkalt privat nettverk (krever invitasjon) for å begrense tilgang til bildene som blir lagt ut. L + M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yeey! Bilder er gøy - jeg vil også se :)

 

Lenge siden jeg har sett dere nå L&M... Håper at det ikke blir så alt for lenge til da!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! Jeg håpet at noen som hadde greie på data kunne fikse noe sånt for oss :)

Jeg får ikke mottatt pm her inne, men jeg sender deg tlfnr mitt, så håper jeg å få en melding med side og passord :)

Jeg vet ikke om alle er der inne, men jeg har startet en lukket gruppe for oss på facebook også. BIMs Supergruppe ;) Der kan vi også utveksle bilder uten at noen andre ser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...