blond Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Min hadde monstertruck fra Bergans, men så ble fôret ødelagt og samme sekk er ikke å oppdrive. En STOR krise!
~~DoraDora~~ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Beckman ...den med dinosaurer på Tursekken er Norheims
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Min har også Beckman med dinosaurer..
solemio Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Backmann med monstertruck. Ikke min favoritt, men der måtte jeg gi meg....
blond Skrevet 15. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2008 Har dere hatt problemer med Beckmann-sekkene? Jeg skrev feil i hi, det er Beckmann guttungen har, ikke Bergans.
metaMORfose Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Begge har Bergans. Vesla har en flott grønn en, og eldstemann har en blå Bergans. Vi er veldig fornøyd med dem. Gutten hadde Beckmann fra 1. klasse, men den ble så fort sliten og slaskete. Han synes også at Berganssekken sitter bedre på ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå