UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Måtte innom 3 butikker =P Bolledeigen er satt, eldste leker på utsida(så jeg får sett til han gjennom vinduet), mellomste sover i senga si, minste sover i bilstolen, to bolledeiger er satt til heving og nå skal jeg sette i gang med deig til 3D-bamsen! Heldigvis får vi hjelp av en kompis som er kokk til å mekke i stand koldtbordet. Så er det borddekking og pynting og rydding og vasking(når gubben er ferdig på jobb)...! Også tenkte jeg lage brownies...men det blir til slutt hvis det er tid igjen. Håper dere også får en fin dag!
Blue Lady Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Så flink du har vært! Jeg sitter å ser på sola som skinner ute, kanskje siste fine høstdag her i Tromsø. Men Mina er syk og jeg MÅ være inne med henne sånn at hun blir ordentlig frisk til mandag. Sambo og Lucas er på fjellet og koser seg.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Vi skal ha navnefest i mårra! Nå har vi "bare" igjen å pynte bamsekaka, vaske gulver og bad + litt smårydding igjen =)
Blåmandag¤ Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Så koselig da. Vi må visst kjøre dobbel navnefest til våren igjen, fikk aldri somlet oss til å ha det for nummer 2 stakkar..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Denna ganger er vi tidlig ute, knøttet er ikke 4 måneder en gang. Førstemann var vel 10 måneder, krabba rundt å velta mikrofonstativet =P Mellomste var ca 8 måneder, og også så stor at han synes det var kjedelig å sitte på fanget i 45 minutter =P
Blåmandag¤ Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Eldste min var også 4 måneder, det har perfekt. Vi hadde ingen seremoni da, bare noe vi gjorde selv. Plantet et morelltre, blant annet. Gjør dere det gjennom Humanetisk forbund?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå