Gå til innhold

Noen som har MTB sko? De originale skoa altså...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dem? Hatt noen effekt?

Vært og prøvd slike nå, og de var super gode å gå litt i.

Kosta jo 1900,- så jeg skal tenke litt på det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke MTB sko (MTB er jo et skip...) men har MBT sko :o)

De er supre. Har ikke brukt mine så mye ennå, men mannen elsker sine. Skulle bare prøve de i butikken og ble helt frelst.

Skrevet

He, he... fort gjort å skrive feil! SORRY!!!

Men de er bra altså? Ble rimelig frelst ja av å prøve dem... går jo mye tur med vogna jeg, så det kunne jo være en invistering...

Men har dere hatt noen treningseffekt av dem? Jeg trenger den ekstra trimmen på låra og rompa se...

Skrevet

hei. jeg har hatt de skoene i mange år nå, og veldig godt brukt! I begynnelsen brukte jeg de bare på jobb, men når jeg var gravid gikk jeg bare mer og mer med de etterhvert som jeg ble større. Bruker de hver dag nå når jeg er ute å triller..

For å være helt ærlig har jeg ikke sett at jeg har fått strammere rumpe eller lår... MEN i begynnelsen fikk jeg GANGSPERR av å gå med de!!Så det betyr jo noe da!!

Jeg sleit ikke med bekkenløsning eller noe sånn i graviditeten... min egen teori på det er at jeg har trent opp de indre "core" musklene slik at jeg er mer stabil. Skoene er verdt hvert eneste øre. Du får en fantastisk holdning av de...

Skrevet

Hvilke sko er dette da? kan du fortelle litt, aldri hørt om de før jeg

Skrevet

Jeg har MBT sandaler som jeg her brukt i ca ett år, på jobben. De avlaster musklene noe sinnsykt. Jeg pleide å ha sliten-vondt i ryggen hver eneste dag, men etter at jeg begynte å jobbe med de, pluss at jeg lærte å føre kroppen min riktigere, har dette blitt så og si borte.

Hvis du skal ha sånne sko, ikke gå for bred-bent. Samle beina og tenk på å ikke ha for mye svai i korsryggen. Ikke hvil på utsiden av føttene når du står rolig.

Jeg lover deg at disse skoa gjør under for kjernemuskulaturen din!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...