lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Vi var i en br leker butikk i sommer hvor lillemor står og ser på sverd og slike sabeltann effekter, jeg vil ha sånn sa hun. Jeg sa da til henne, at det er jo sabeltann ting, og du er jo en prinsesse jente. "Nei, jeg er jo kappel sabeltann" sa hun da, mammas kappelsabeltann jente;)
blond Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Hun kan vel være sabeltann-prinsesse? Jeg synes det er bra at jenter ikke bare vil være søte og yndige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå