Gå til innhold

Angrer skikkelig...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde så lyst på voksipose...skjekket det opp voksi-sidene og synes den virka såå flott (classic altså). Barnet vokser selvsagt i den, det er et pluss, og det går an å skifte trekk hvis man blir lei. Det eneste som var litt dumt var at de var litt dyre...

 

Joda, så jeg søker meg opp på finn.no..

Der er det også veldig dyre, i forhold til at det er brukt da selvfølgelig! (med mindre de er SKIKKELIG stygge da..)Så fant jeg en pose til 850 kr, den var svart. Så jeg ringte å kjøpte den med en gang! kanskje litt for snart... Ble bare så glad når jeg fant en som ikke var grønnrutete under tusenlappen..

 

fått den i posten, og jeg fatter bare ikke dette knytteopplegget. Syns det var skikkelig stress....:( Så nå har jeg brukt 850 på noe jeg ikke vil ha...

 

Hvor mye tror du jeg får solgt den for??

 

Noen som vil kjøpe den til samme pris? den ser helt grei ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knytinga er stress med en gang, men super når du venner deg til den.

Du kan jo "lage" akkurat den posen du vil ha der og da og tilpasse som du vil etter vekst på barnet og temperaturen ute.

Hadde aldri byttet bort min.

Skrevet

Går lett som en lek bare du får trent litt på det! :) Ville aldri byttet bort min(e) heller..

Skrevet

Så du vil selge den fordi du ikke får til knytinga med en gang??

 

Det ligger bruksanvisning på voksi.no. Tar kanskje 5 min og så har du skjønt det! :)

Skrevet

Når mine lå i bagvogna knøt jeg aldri den.

La bare dyna over ungen og la de to sidenflippene over.

 

Synes ikke knytinga er vanskelig... du legger bare byne over ungen, legger den flippen som er rektangulær over der, og den som har litt annen form over der igjen. Da ser du raskt hvilke snorer som passer hvor. Sier seg nesten selv.

Skrevet

det er ikke det at jeg ikke kan lære meg, men etter å ha fulgt med på bruksanvisningen og prøvd meg frem bare tenkte jeg: herregud, ska det bli like mye knoting og stress hver gang??? ongen ble lei av å ligge der mens jeg knytta å... uff, skikkeli styr....

Skrevet

prøv deg fram uten ungen oppi da vel:)

Bruke en dokke eller bamse hvis du absolutt må ha noe oppi for å lære deg knytinga.

 

Og nei; det blir ikke like mye stress hver gang. Når du først har lært det, så går det på max 5 sekunder.

 

Men forr all del - hvis du vil selge den igjen, så kan du jo bare legge den ut på finn.no selv??

Skrevet

Føler nesten jeg har misforstått noe jeg nå - det er da ikke vanskelig å knyte en voksipose? Eller er det en teknikk jeg har gått glipp av? Jeg bare knyter den, jeg :-) Det vil si, som regel har jeg den uknyttet, som ei annen oppi her.

 

Tenk deg om et par ganger til før du selger den, det er jo en kjempeflott, god og varm pose som holder leeenge :-)

Skrevet

jeg var aldri fortrolig med min pose. her erstattet vi den med en odenwalder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...