ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Noen som vet ??? Er litt i tvil om jeg skal tørre å bruke vogndyna etter mini til 2mann eller heller bare kjøpe ny rett og slett! Håper noen kan gi meg svar;)
mamarama og lille banan Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 det er ikke noe problem å bruke samme dyna så fremt du vasker/renser den før bruk. det er madrasser du aller helst skal kjøpe ny til hver liten en
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Okey:) Så fint da! Har tenkt å vaske den og lufte den godt før den tas i bruk:) Trodde det var noe med dyner og krybbedød jeg,men har sikkert bare blanda=) Thanx:)
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Faren med dyner og krybbedød er vel at barna kan få dynen over hodet, å bli overopphetet.
Gurine Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Jeg vil vel tro at reglene er de samme for dyne og madrass. At også en dyne kan ha gammelt gulp og urin i seg som kan være skadelig om babyen puster det inn. Men en dyne kan man jo vaske ved 60 grader, og da er problemet løst Det går ikke med en madrass (bare trekket da). Tror det derfor er helt ok å bruke opp igjen en dyne, så lenge man vasker den godt og lufter den. Jeg skal bruke opp igjen et par dyner etter mine i hvertfall, bare vasker dem på 60 grader og lufter de før bruk.
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 babydynes kan kokvaskes, så da er de så godt som nye madrasser bør man bytte pga gulp/urin bakterier...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Og uansett madrass eller dyne; risikoen er betraktelig mindre ved arv fra søsken enn arv fra andre familiemedlemmer eller bruktkjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå