tvillinger_mars08 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Er det i det hele tatt mulig å reise med tvillingbabyer på tog? Jeg tenker på vogn, bagasje osv. Måtte i tilfelle også hatt med bilstoler. Er det noen som har prøvd?
moden mamma Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 jeg har reist mye med tog, med barn - men ikke disse to siste... tror at om man får en sånn familiekupe i barnevognen vil det der gå bra... jeg satser hvertfall på det neste gang jeg skal reise hjem til foreldrene mine. MEN - det er ikke alle togene som har det. Hvor skal du reise? De togene jeg tenker på går Oslo-Trondheim.. tror ikke det er Agenda - men de andre. Familiekupe har 4 seter og bord... mulig det er plass til vognen ved siden av. Om ikke burde det kanskje være mulig å få den handicap-kupeen ved siden av... det er det kjempegod plass! Begge kupeene ligger vegg i vegg med toalett med stellemuligheter.
tvillinger_mars08 Skrevet 14. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2008 Takk for svar. Reisen er Hamar - Drammen. Tror de har familiekupé. Det som er problemet med togreisen er at jeg i så fall reiser alene med dem og all bagasjen. Blir nok ikke noe av før de blir større.
moden mamma Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Det klarer du! Du får vel trolig hjelp på toget på Hamar. Skal du skifte tog får du hjelp av konduktør, også når du skal av... Går så fint så! Er jo ikke lange turen fra Hamar til Drammen. Jeg skal reise Oslo - Åndalsnes med skifte på Dombås om noen mnd.. med tvillingene, de er født i juni. Det har mye med planlegging å gjøre. For å si det sånn... du får nok ikke tid til å gå på kafeen.. men det over lever man jo. Prøv! Værste som kan skje er at du blir rimelig svett, sliten og får litt hodepine.. MEN - tenk på følelsen av mestring når du er fremme! God tur... *hehe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå