m&mads Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Vi har ikke hatt oss så mye i det siste, men i dag måtte vi bare :-) Men etterpå har det vært mye blødning! Gris i senga og må gå med bind å greier. Et det farlig med så mye? Det avtar jo, men det er nesten som er "rolig" mensdag. Noen som kan berolige en som er i uke 33 - eller bør jeg sjekke det hos lege/jordmor?
Lille*Frue* Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 jeg har hatt blødninger jeg og, men mye mindre.. så hadde det kommet så mye som det hadde nok jeg hørt med jordmor.. hvertfall for å være på den sikre siden =)
hoppla Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Er det friskt blod eller bare brunlig? En blødning som er frisk skal alltid sjekkes opp. Jeg ville ringt føden og bare spurt de, så slipper du å bekymre deg!
m&mads Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Ja, jeg bør vel kanskje ringe. Det har gitt seg mer eller mindre nå, men en telefon kan vel ikke skade :-) - Takk for tilbakemeldingene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå