Gå til innhold

For bløt for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i 8 mnd, har opplevd at samleie kan være litt vanskelig fordi jeg er rett og slett for bløt der nede!!:( ser at det står mange plasser at man kan kjøpe glidekremer og slikt om man er tørr fordi det er vanlig, men jeg opplever det motsatte. Kan sikkert komme av evt soppinfeksjon at jeg er for bløt? Føler det er mindre motstand i skjeden også. Jeg kan være kjempebløt uten å være opphisset en gang. Noen råd? jeg vil så gjerne at vi skal ha mer sex før fødselen kommer!!

Tusen takk for evt svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja for våt rett og slett!! men det er ikke naturlig kåthet det kommer av heller.

Skrevet

Hei!

Jeg har samme problemet som deg, men jeg er ikke gravid.. Vi er i vår 4pp nå. Innimellom opplever samboeren min at det er vanskelig å ha sex med meg pga at jeg blir for våt rett og slett. Dette er ganske frustrerende:( Jeg har prøvd å finne råd om hva man evt kan gjøre for å dempe denne fuktigheten. Jeg kan bli "søkkvåt" selv om vi bare kliner litt heftig. Samboeren min sier at følelsen i penis blir mindre når jeg er for våt. Håper noen kan komme med fornuftige svar på dette problemet. Jeg har akkurat tenkt som deg st det finnes hjelpemidler for de som er for tørre, men det er ikke akkurat noe fryd å ha det andre veien heller...

Jeg ser du skriver at det ikke kommer av naturlig kåthet, men er du sikker på det?? Jeg har ALDRI fått høre at jeg har vært for våt før.. Kanskje det er noe som har skjedd med kroppen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...