Gå til innhold

lyserosa slim??? anyone???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke fått mensen, men er noen dager på overtid. har en del sypmtomer; mensmurring, ryggsmerter, ømme bryster og er en del trett, oppdaget i går og i dag litt lyesrødt/lyserosa slim etter jeg hade vært på toiletten ; ) . Noen som vet hva dette kan være?? Jeg har tatt to tester, begge negative, det er ca 3 dager siden nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

svarte akkurat en annen med at jeg hadde det når jeg var gravid med første gutten min:D jeg trodde hele tiden jeg skulle få mensen, også fikk jeg lyserosa slim på papiret litt i trusa også tror jeg i ca 2 dager.. men jeg var gravid.. testa meg vel ca en uke etter det siden jeg aldri fikk skikkelig mensen og da var den svak positiv, men gravid var jeg:)

Skrevet

takk for svar! det var jeg som skrev det andre innlegget også, har bare bytta nick...

måtte bare spøre litt mer utdypende for å se om jeg fikk noen flere svar!

: ) : ) Får håpe min historie er som din da!!

Skrevet

Jeg hadde det akkurat som deg, da jeg skulle hatt mensen i slutten av august/begynnelsen av september. Venta jo mens akkurat da, hadde hovne bryster, litt vondt i magen etc, og fikk utflod med farge i. Har det som regel sånn de første dagene av mens, så jeg tenkte ikke noe over det, ventet mensen ila de nneste dagene. Men den kom jo aldri!:)

Så tok jeg en test her på onsdagen, den lyyyyyyste mot meg, og nå har to tester til av et annet merke bekreftet min mistanke!;) Hvis jeg ikke regner heeeelt feil, er jeg dermed 6 + 1 på vei. Vent noen dager du, kanskje uti neste uke, og ta en test til hvis du ikke har fått mensen. Kanskje du er heldig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...