Gå til innhold

Reima tec med eller uten strikk i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Kjøpte i går en dress til frøkna som blir to i november.

Vi har prøvd den i dag - og den er rikelig i størrelsen- men er redd for å gå ned et hakk. Spesielt ble den veldig stor rundt midjen/ryggen.

Hun i butikken sa det var litt hipp som happ å velge dress med eller uten strikk i livet..

Noen som har noe anbefalinger - bør jeg bytte til en Reimatec med strikk i livet - for at den ikke skal bli fullt så "baggy" - eller er den uten å foretrekke for da slipper de strikken som "danser rundt" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dressen som lillemor brukte i fjor vinter var uten strikk i livet. Det var en høst/vår dress og det gikk helt fint uten strikk. Men jeg foretrekker stikk i livet på de litt tykkere vinterdressene. De "blåser seg" liksom litt opp uten strikk når de er litt tykke så de blir veldig store foran når de bøyer seg ned og sånn. La frøkna di prøve dressen litt innendørs så ser du hvordan hun fikser å gå med den.

Skrevet

Tror nok det er litt smak og behag. Vår/høst dressen fra Reima som vi har er uten strikk. Vinterdressen fra Reima som Mina får i gave i morgen er også uten strikk. Jeg liker den modellen best på datteren min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...