monika :) Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Herregud.. jeg får tårer i øynene her jeg sitter og leser om de som kanskje blir trillevenner osv.. jeg er trøtt som en strømpe om dagen og ingen tegn til tanta.. IKM er i dag.. føler meg ikke gravid, men har heller ingen tegn på at tanta skal komme. jeg er rimelig sikker på at sjansen for at det er en spire i ovnen nå er ca 1%.. vi hadde sex kun en gang pga sykdom.. har slitt med influensa og greier.. noen klarsynte her som vet hva det er med meg?
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Du må teste da monika
monika :) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 nei gidder ikke.. he he.. jeg er litt rar vel, men jeg orker bare ikke den skuffelsen om den er negativ. da sitter jeg heller her og venter på tanta
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Okey, du får vente og se da... Jeg tester gjerne dager før ikm jeg...klarer ikke vente...
*Ønskergjerne* Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 huff,kjenner meg igjen der gitt,vært sånn inniemellom , ikke mye artig.. så forstår deg godt. hvor lenge har du vært prøver?? jeg har prøvd i litt over 1 år , å blir trist da folk som ikke engang prøver blir gravid på ett blunk... men men. vi er vel forskjellige... å være syk også hjelper ikke akkurat når dere prøver heller,hadde ett par pp der d var d samme som meg... forrige IKM var 9 dager forsinket,aner ikke hvorfor. aldri skjedd før det,nå hadde jeg TR i 3 dager å over i neste pp:)vi begynte allerede igår å ska prøv ve d vi kan denne mnd:) bytta faktisk jobb også , så jobber deltid:) før jobbet jeg mye , å hadde fri 4 dager pr. mnd så ble utslitt... hjalp sikkert ikke d når vi er prøvere... å i morra henter jeg meg en hund,så jeg har noen å gå tur med og kose meg ed når jeg er hjemme etter jobb om dagene , er hjemme nå hver dag kl 11:) å samboer kommer ikke hjem før 7 hver kveld:( så kan skje d hjelper å ha en hund å ha rundt seg:) at jeg ikke føler mg så alene?? da jeg flyttet laaaaangt for å bo med samboer , har jeg ikke allverdens med nye venner her heller:( men men:) bodd her snart 2 år å trives , men kan bli ensomt... håper d klaffer for oss å dere snart:):) kan jo være du er gravid å da:)la d gå noen dager å kommer ikke TR så ta en test:) lykke til:):)
monika :) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 hei er bare i 2 pp.. hadde sa i slutten av juni, var da i uke 7. bor i oslo.. tar nok en test etterhvert om det ikke kommer tante.. hi hi
*Ønskergjerne* Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 huff,sånn skulle ikke gått an (SA) d er så trist.... men hvordan har du d rundt deg?har du å samboer/kjæresten/forloveden/mannen din enn bra forhold?hjelper å prate om det å sånn. samboeren min er fantastisk , var han som rådet meg til å roe ned jobbsituasjonen... så har d temmelig bra:)mangler bare spire i magen nå var litt despo å ringte til sånn spå kjerring (3 stk) hehe... å alle sa d samme , skulle bli frø i løpet av 3-4 mnd:) vet ikke om jeg tror på slik men ble liksom i bedre humør:)å satser på at d skjer noe snart:) å hvis ikke skulle jeg få en pergo kur fra legen min , da jeg har sjekket meg å alt så bra ut:) håper d skjer noe med deg å snart:)hvis ikke d har skjedd noe nå så skjer det nok snart:) noen tips også er å ha det bra:)negative tanker og at man er stresset hjelper ikke på!!! prøv å beveg deg , gå en liten tur hver dag:) hver mye ute i luft (så lenge d ikke plask regner,hehe) tenk på finr ting , lag romantisk middag til din kjære når du er klar for litt sengekos , og nyt det!!!:)hehe klem:)**
monika :) Skrevet 13. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2008 hei igjen jo ellers har jeg det bare supert! har samboer og sønnen vår på 4 år nei jeg har hatt sa en gang for 7 år siden også.. det er utrolig kjipt men men, da er det som regel noe galt med fosteret sier de. håper du, jeg og alle andre her inne har en spire i magen innen kort tid tusen takk for tips lurer på om jeg har antydning til mens smerter nå.. hm... kjedelig altså. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå