Gå til innhold

Hva feiler det meg???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud.. jeg får tårer i øynene her jeg sitter og leser om de som kanskje blir trillevenner osv.. jeg er trøtt som en strømpe om dagen og ingen tegn til tanta.. IKM er i dag.. føler meg ikke gravid, men har heller ingen tegn på at tanta skal komme. jeg er rimelig sikker på at sjansen for at det er en spire i ovnen nå er ca 1%.. vi hadde sex kun en gang pga sykdom.. har slitt med influensa og greier.. noen klarsynte her som vet hva det er med meg? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må teste da monika ;)

Skrevet

nei gidder ikke.. he he.. jeg er litt rar vel, men jeg orker bare ikke den skuffelsen om den er negativ. :D da sitter jeg heller her og venter på tanta :D

Skrevet

Okey, du får vente og se da... :) Jeg tester gjerne dager før ikm jeg...klarer ikke vente... :)

Skrevet

huff,kjenner meg igjen der gitt,vært sånn inniemellom , ikke mye artig.. så forstår deg godt. hvor lenge har du vært prøver??

jeg har prøvd i litt over 1 år , å blir trist da folk som ikke engang prøver

blir gravid på ett blunk... men men. vi er vel forskjellige...

å være syk også hjelper ikke akkurat når dere prøver heller,hadde ett par pp der d var d samme som meg... forrige IKM var 9 dager forsinket,aner ikke hvorfor. aldri skjedd før det,nå hadde jeg TR i 3 dager å over i neste pp:)vi begynte allerede igår å ska prøv ve d vi kan denne mnd:) bytta faktisk jobb også , så jobber deltid:) før jobbet jeg mye , å hadde fri 4 dager pr. mnd så ble utslitt... hjalp sikkert ikke d når vi er prøvere...

å i morra henter jeg meg en hund,så jeg har noen å gå tur med og kose meg ed når jeg er hjemme etter jobb om dagene , er hjemme nå hver dag kl 11:) å samboer kommer ikke hjem før 7 hver kveld:( så kan skje d hjelper å ha en hund å ha rundt seg:) at jeg ikke føler mg så alene?? da jeg flyttet laaaaangt for å bo med samboer , har jeg ikke allverdens med nye venner her heller:( men men:) bodd her snart 2 år å trives , men kan bli ensomt...

håper d klaffer for oss å dere snart:):):)

kan jo være du er gravid å da:)la d gå noen dager å kommer ikke TR så ta en test:) lykke til:):):)

Skrevet

hei :D er bare i 2 pp.. hadde sa i slutten av juni, var da i uke 7. bor i oslo.. tar nok en test etterhvert om det ikke kommer tante.. hi hi

Skrevet

huff,sånn skulle ikke gått an (SA) d er så trist.... :(

men hvordan har du d rundt deg?har du å samboer/kjæresten/forloveden/mannen din enn bra forhold?hjelper å prate om det å sånn. samboeren min er fantastisk , var han som rådet meg til å roe ned jobbsituasjonen... så har d temmelig bra:)mangler bare spire i magen nå:)

var litt despo å ringte til sånn spå kjerring (3 stk) hehe... å alle sa d samme , skulle bli frø i løpet av 3-4 mnd:) vet ikke om jeg tror på slik men ble liksom i bedre humør:)å satser på at d skjer noe snart:) å hvis ikke skulle jeg få en pergo kur fra legen min , da jeg har sjekket meg å alt så bra ut:)

håper d skjer noe med deg å snart:)hvis ikke d har skjedd noe nå så skjer det nok snart:)

noen tips også er å ha det bra:)negative tanker og at man er stresset hjelper ikke på!!!

prøv å beveg deg , gå en liten tur hver dag:)

hver mye ute i luft (så lenge d ikke plask regner,hehe)

tenk på finr ting , lag romantisk middag til din kjære når du er klar for litt sengekos , og nyt det!!!:)hehe

klem:)**

Skrevet

hei igjen :D

jo ellers har jeg det bare supert! har samboer og sønnen vår på 4 år :) nei jeg har hatt sa en gang for 7 år siden også.. det er utrolig kjipt :( men men, da er det som regel noe galt med fosteret sier de. håper du, jeg og alle andre her inne har en spire i magen innen kort tid ;) tusen takk for tips :) lurer på om jeg har antydning til mens smerter nå.. hm... kjedelig altså. klem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...