Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 er en god start på dagen kjenner jeg:-) Den startet tidlig for meg, og det er et godt tegn kjenner jeg:-) Kaffe på terrassen hos en venninne, så hårklipp, bittelitte dibbings og nå skal jeg fyke til byen på date med sambo:-) Ha en strålende lørdag jenter!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2008 Nå skinner sola og det er deilig ute på terrassen. Og plutselig ringer Babyonboard og nå kommer de på besøk! Ikke dårlig med tanke på at de bor helt på toppen av kartet:-) Det blir koselig!!! Ha en fortsatt strålende dag!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Hilse masse, selv om det jo ikke er sååååå lenge siden vi møttes:o)) Og du, deilig start på dagen da gitt:o))
Gjest Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Du har virkelig kosa deg du=) Jeg drømmer om en hårklipp.Føler meg som en høystakk egentlig.... Håper treffet med babyonboard ble like skravlete og koselig som jeg tenker det ble ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2008 Helt klart:-) Kjempekoselig var det!! Herlig med impulsive mennesker som kommer helt uventet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå