Gå til innhold

Hvordan trene den flate rompa mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skikkelig flat rumpe og ingen svai i ryggen.. Blæh! Ser ikke fint ut i kjoler, jeans og bikini... huff.. I tillegg har jeg lovehandles og mage. Er ellers tynn. Hjææælp, dette går utover selvtilliten! Har noen en fin oppskrift på øvelser som hjelper disse problemområdene. Spes rompa!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rompa kan du trene ved å gå/løpe i trapper og når du f.eks sitter å ser på tv, så strammer du musklene, holder en stund, også slipp, da trener du mens du slapper av ;-)

Lovehandles kan du trene vekk ved å ta situps skrått(skjønner du hva jeg mener?) Du løfter deg opp mot den ene siden.

Å gå tur hver dag hjelper også på å få opp forbrenningen, f.eks 45 minutters tur hver dag. Da kjenner du også at du får masse overskudd:-)

Lykke til:-)

Skrevet

For å bygge muskler i rompa, slik at du får litt sprett, gjøres best ved å kjøre utfall og knebøy med stang eller vekter. Spør treningsveileder på treningsstudio om hjelp til å vise deg hvordan de gjøres.

Skrevet

Satt deg paa rumpa og "gaa" framover ved aa bruke rumpeballene. Unger synes det er goyt aa herme etter, og det er super trim for baken. En annen maate er aa sitte paa noe hardt og loefte seg opp ved aa stramme rumpeballene. Ellers har du jo faatt mange andre fine raad :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...