(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg bestilte Whyered Jeans fra Nelly.com når de hadde sånn fraktfri levering. De hadde bare buksene i 30/34 og jeg tenkte at jeg fikk ta noen kilo til før de passet. I dag kom de i posten og de passet perfekt! Hallelujah! Fra 33 til 30 siden juni. GLAD NÅ JA!!!
tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Grattis! Det er så digg å gå ned i vekt!!! Husker følelsen når jeg kom ned i normalvekt etter graviditeten:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 vel, jeg kan ikke huske sist jeg hadde 30 i jeans. Altså, kanskje de bare er store i størrelsen! *rain on my own parade* hehe.
Gjest Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Gratulerer! Fir en herlig følelse! Gleder meg til jeg kan skrive noe lignende. Har selv gått ned 5-6 kilo siden slutten av juli, så det begynner jo å komme seg:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 dytter litt til monajenten jeg, siden hun fikk meg til å handle buksene! hehe.
OsloMor Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Den følelsen er ubeskrivelig ja, pur lykke faktisk!(Husker den følelsen når graviditetskiloene ble borte) Synes det virker som om du har vært kjempeflink og bevisst på opplegget deres også da, så det er nok velfortjent (ja,jeg har jo lest de innleggene deres her inne da;) !
Tøysetipp Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Way to go.. *tommel opp*!!!! Flinka..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2008 :DD Jeg lurer på om jeg skal sette str. lappen på utsiden bare så alle kan se hvilken str jeg bruker! mohahahaha! nej altså, ja men jeg er glad for at jeg har vært så standhaftig og greid å komme tilbake etter et par sprekker og ferien også. Deilig å ha funnet et opplegg som funker for meg. Også er jo alle slankedamene her inne kjempeflinke til å motivere da.
Leirha Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Så kjekkt for deg da!!! KJekkt med slike resultater. Sier bare..... MISUNNELIG! Jjeg ville også passet i 30, men forhåpentligvis så kommer det etterhvert.
Monajenten Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 FLINKESTE STINKUSEN OG FININGSFLINKUS:-D Du er jammen meg heldig som har en sånn monings som finner bukser til deg (hahahaha, du blir like fattig hver gang du snakker med meg:-D)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 13. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. september 2008 ja, du er livsfarlig for lommeboka mi!!!! men så blir rumpa mi livsfarlig for seende menn i de nye buksene mine ogs da! (sikkelig di derre stjeling på gang her..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå