celodi Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Er så spent jeg,skal inn på torsdag og planlegge... Meen,får man være med og bestemme litt selv?
Gjest Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Ja, jeg har tatt planlagt ks. Men det er vel i grunnen ikke så mye å planlegge, annet enn å bestemme dag og tidspunkt? Vi fikk velge dag, fordi de ikke hadde så mange andre planlagte ks den uken, men tror ikke det er vanlig at alle får det. Samtalene i forkant er mer informasjon om hva som skal skje. Lykke til! Jeg har bare positive erfaringer med planlagt ks
Bie&babylove:-) Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg har hatt planlagt ks. Jeg fikk ikke bestemme noe som helst egentlig. Ble valgt en dato de hadde tid, men to uker før ks måtte de flytte datoen pga mye å gjøre! Så ha det i bakhodet også, at datoen KAN bli flyttet på i etterkant. Har hørt om flere det har skjedd med. Lykke til! Gled deg.....
celodi Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg har hatt 2 ks,men det var mere akutt.. Så nå skal vi ha planlagt.. Hadde ikke brydd meg såå mye,men siden det er midt i jula,så hadde jeg ville kunne bestemme litt selv=)
Bie&babylove:-) Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Ja men da prøver de nok å legge det slik at ma styrer unna julaften og slikt. De fleste skjønner vel det.
Blue Lady Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Bestemme hva da? Vi fikk ikke bestemme dato, eller jeg sa jeg NEKTA å ha KS på storebroren sin bursdag. Det var egentlig ikke så aktuelt siden det var dagen etter termindag. Fikk bestemme om pappaen skulle være der under hele inngrepet, og fikk bestemme om han skulle ta bilder eller ikke og om jeg vlle ha babyen og sambo med på oppvåkningen. Ellers var det ikke så mye vi hadde innvirkning på.
celodi Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 Jag har ikke lyst til og ligge der julaften eller nyttårsaften.. Vet det er barnslig,men har jo 2 små hjemme jeg vil være sammen med..Så mener de da kan ta det i mellom så jeg får være med på begge de dagene=) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå