Gå til innhold

Annonser på Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skal legge ut brudekjolen min for salg på Finn og trenger noen tips fra dere som har lest en del annonser der inne.

Hva bør stå i teksten og hvilke bilder er best, av egne eller bilder lastet ned fra nettet? Er det opplysninger det er lett å glemme å ta med?

Håper noen tar seg tid til å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her kommer mine forslag:)

Pris, størelse og merke. Kan den eventuellt reguleres noe?

(mange som glemmer å skrive størelse!!! synes det er en god pekepin når folk skriver hva de bruker i str til vanlig også:))

Forklar litt hvordan den ser ut, evt perler og broderier.

Skriv om kjolen er/evt blir renset før bruk.

Jeg foretrekker private bilder. Da får en et mer realistisk bilde av kjolen. Mange modeller ser jo ut som om kjolen er "malt på dem"

Ha med bilder av kjolen forran og bak, samt profil. Og gjerne et nærbilde av et pynt.

Skriv om det er mere som kan følge med, evt korsett, underskjørt, sko, tiara eller slør.(oppgi om dette er inkludert i prisen eller ikke)

Det jeg kom på nå:)

Skrevet

Legg ved egne bilder, det gir best inntrykk av hvordan kjolen egentlig ser ut.

Skriv gjerne din høyde og vekt også, i tillegg til str., for størrelser varierer jo mye. Og om den kan syes enkelt inn/ut.

Er den i perfekt stand, og evt renset.

Er det glidelås eller snøring eller evt annen lukning (hvis ikke det kommer tydelig frem på bildene).

Om det er slep, kan det tas av eller hektes opp.

Og jeg er så lei av at alle skriver "nydelig brudekjole". Finn på noe mer originalt;) Romantisk, elegant, enkel etc. gir mer informasjon i overskriften.

Skrevet

HØYDEN DIN er viktig,- om kjolen er passe til en på 165 så vil den ikke være aktuell på ei på 180, er du selv lang så kan den legges opp, men ikke alle er like greie å få det til på. BH størrelse har mye å si for type utrigning,-er kanskje det vanskeligste å tilpasse også. Ja, og det med private bilder, deg i kjolen, helst fra den store dagen. Bleke, trøtte fjes og bustete hår, og den vakreste brudekjole kan bli seende ut som en sekk,- og bilder fra katalog blir IKKE det samme, alt er jo "fikset" på, de sitter som sagt som malt på (kanskje er de det også) og all glans og hvordan stoffene henger etc er jo som regel pyntet på .....

Og husk at man kan få kjøpt er ubrukt originalkjole her til lands for godt under 5000 om man følger med på salg/tilbd....så ikke tenk på hvor mye DU betalte, men hva kan folk være villig til å betale for en brukt kjole.....

Lykke til. Komme helt sikkert til å saumfare FINN selv når den tid kommer, etter å ha prøvd i butikker selvsagt for å se hva som passe....

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp drømmekjolen min på finn, jeg:o) Hun jeg kjøpte den av hadde en veldig bra annonse med masse private bilder. Jeg liker ikke annonser med modell-bilder, det blir ikke så "realistisk" syns jeg...Husk strl og hvor høy du er (evt hvor høye sko du brukte).

Er selvsagt lurt å skrive type modell, slik at om en søker opp en spesiell type kjole kommer din kjole opp på det søket (klønete forklart, men du skjønner kanskje hva jeg mener;o)), var sånn jeg fant min kjole - var en jeg hadde prøvd i brudesalong tidligere, og ville skjekke om det tilfeldigvis var noen som skulle selge en sånn på finn - og det var det:o)

Skrevet

Tusen takk for utfyllende og nyttige svar:)

Da prøver jeg "lykken" på Finn

Skrevet

Kjempebra annonse, syns jeg - du har fått med det viktige og bildene var veldig bra - nydelig kjole forresten:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...