Mariamin Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Det er avslutningsfest med jobben. Fra og med 1 oktober kommer min arbeidsplass til å slutte å eksistere slik den er i dag. En fin epoke er over, men vi kommer til å få et flott nytt sykehus da.. Når jeg begynner i jobb i midten av oktober skal jeg altså på en helt ny avdeling og dessuten ikke jobbe med det jeg har gjort til nå.. Synes det er litt vemodig jeg. Jeg savner allerede kontoret mitt:( Men i kveld skal det altså festes med gode kollegaer og jeg gleder meg veldig. Det blir fest ute i det fri med leker og grillet viltbuffet i lavo. Håper været holder seg..
Sara Rompompei Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Så spennende med helt nytt ferskt sykehus da ) Blir sikkert kjempegøy å komme tilbake til ny jobb i nye lokaler. Og selv om jobben kanskje er litt forskjellig, så er jo de gode kollegaene dine der. Så helt helt nytt blir det jo ikke ) Sånt er jo litt trygt og godt oppi alt det andre nye. Håper du har hatt det gøy på festen i kveld. Høres jo spennende ut da, men grilling ute i lavvo.
Trollmora Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Håper dere fikk en kjempefin fest i går kveld. Været var jo ikke så aller værst, uten regn til og med. Hører av min venninne at det skal flyttes utrolig mye samtidig som en del pasientfunksjoner skal ivaretas, så dere har litt av en sjau foran dere. Det blir nok fint å få slyttet til helt nytt bygg som er skreddersydd, selv om enkelte arkitektavgjørelser ikke er optimale i forhold til egne ønsker. Lykke til:o)
Mariamin Skrevet 15. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2008 Festen var en stor suksess. Været var nydelig og det var høy utepilsfaktor:-) Kosa meg masse, samtidig som det var litt trist og vemodig. Kollegaene og jeg blir spredt for alle vinder i det nye sykehuset, og det er leit å ikke skulle dele hverdagen sammen lenger. Som sagt, så skal jeg begynne på en helt ny avdeling, og det skal jo bli spennende. Det nye sykehuset blir kjempefint. Håper bare de klarer å ivareta en god personalpolitikk i disse innsparingstidene..
Maud Skrevet 15. september 2008 #5 Skrevet 15. september 2008 Så fint med en sånn fest i omstillingstider! Det er godt med nytt og fint, men jammen krever det en del av dere også. Jeg har en fysioterapeutvenninne på samme sykehus og skjønner på henne at ikke alle endringer er til det positive. Håper allikevel at det er flere positive endringer enn negative.
dritgrei hei hei! Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Klart det blir fint på ny avdeling, men jeg har skjønt at å spleise avdelinger og spre ansatte rundtomkring kan være en utfording, så jeg håper at det går seg til fort fort fort! Egentlig er det jo fint at du slipper å være med på de to første ukene, hvor avdelingen skal slå rot.... Kanskje du er så heldig at du kommer til "dekket bord", det hadde vært deilig etter permisjon og kos og alt. Lykke tl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå