Gjest Pusikatt Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Noen som kan oppdatere meg? Skal jeg dø?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Nei, du skal antageligvis ikke dø. Det er noen forskere i Sveits som gjenskaper "the big bang" i mikroskopisk størrelse. Noen kritikere har hevdet at det kan føre til et sort hull, og verdens undergang. Jeg for min del stiller meg skeptisk, og syns ikke de skal tukle med sånt, dersom det kan være en ørliten kjangs for at noe kan gå galt.
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 "Nei, du skal antageligvis ikke dø." Da blir hun historiens første i så fall... *ler*
Gjest Pusikatt Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Og dette big bang en gang til, det skal skje nå snart eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Hehehehehee........wooooops Nei, du skal antageligvis ikke dø.... PGA et sort hull ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Det har vel skjedd, eller, de holder på.. Var vel her om dagen det skulle være verdens undergang. På tirsdag eller noe... men jeg lever enda
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 De har enda ikke begynt med den delen av eksperimentet som enkelte mener kan skape et sort hull da, så akkurat den delen kan det ta lang tid før man kan føle seg "trygg" på ;-)
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Det var 10.09.2008 klokka 09.30 det hele skulle skje! Ja dem driver på enda,men det var det klokkeslettet dem skulle starte "maskina" og da skulle det skje!!! Jeg skal ærlig innrømme at jeg var litt nærvøs,men ikke nå etter jeg har lest og fått en del info!! Det skjer mye større farligere ting her på jorden hver dag,sier ekspertene,så disse fanatikerene som sa at jordas undergang var like rundt hjørnet tror også på nissen!
Skurvelurven Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes det står forskjellig informasjon overalt. Et sted leste jeg at den delen av eksperimentet som kan skape sorte hull ikke skal begynne før i januar. Forskerne sier jo at dersom det blir sorte hull, er de så små at de lukker seg selv med en gang. MEN, det er jo innmari kjipt hvis noe skulle gå galt. Lurer litt på hvordan det vil fungere hvis jorden blir slukt av et sort hull? Vil det skje i løpet av et par sekunder? Vil det begynne med et lite hull som vokser seg sakte større? Jeg ser liksom for meg panikken hvis det går sakte, og man skjønner at man har et par dager igjen før det når hit. Men men, må jo bare stole på at forskerne vet hva de gjør:)
Sånn kan det gå Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 Det at de startet maskina skulle ikke gjøre noe som helst, heller ikke det at partiklene fyker rundt i tunnellen er farlig. De tingene er blitt gjort mange ganger før. Dette er ikke den eneste slike maskinen som finnes, men den største. Det er når de begynner å få partiklene til å kollidere at den potensielle faren oppstår. Men slike kollisjoner har det jo vært millioner av naturlig opp i gjennom historien så ikke den helt store faren akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå