Gå til innhold

Kynnere hvert 5.-10. minutt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

..pluss svake menssmerter i korsryggen.. kan det være et tegn? Jeg vil føøøde! Er 38+1 i dag.. hodet er festet og magen sunket :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville tro det ja :) Tipper det er modning som skjer, du kan jo håpe at det er begynnelsen på rier som har startet også...

Skrevet

Jeg hadde dette i mitt første svangerskap, og dro på føden...alt var så regelmessig og det var kraftig kynnere (vondt), men neida - ingen tegn. Hun kom på termin :o). Har det samme denne gangen, men nå blir jeg like skuffet når det gir seg etter noen timer...men man skal jo aldri si aldri - man er jo forskjellig ;o)

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...