Kathy+Oktoberjente Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 ..pluss svake menssmerter i korsryggen.. kan det være et tegn? Jeg vil føøøde! Er 38+1 i dag.. hodet er festet og magen sunket
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Ville tro det ja Tipper det er modning som skjer, du kan jo håpe at det er begynnelsen på rier som har startet også...
Sommerfulgen Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jeg hadde dette i mitt første svangerskap, og dro på føden...alt var så regelmessig og det var kraftig kynnere (vondt), men neida - ingen tegn. Hun kom på termin ). Har det samme denne gangen, men nå blir jeg like skuffet når det gir seg etter noen timer...men man skal jo aldri si aldri - man er jo forskjellig ;o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå