Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Vi har to barn, hvor den yngste er nesten 3 år. Han sover dårlig på natta, og har alltid gjort det. Jeg er den som er oppe - hver natt - og det er greit. Jeg får uansett ikke sove når han skriker. Mannen min er for øyeblikket sykmeldt, noe som gjør at han må være innendørs. Han er jo ikke i toppform, så det er rett og rimelig at jeg tar hovedtyngden akkurat nå. Denne uka har jeg derfor stått opp med ungene, levert og hentet i barnehagen, hver dag. Han har vært hjemme, og jeg har ikke vekket han om morgenen før vi drar. Han er friskmeldt fra i mårra, og i mårra kveld skal han på nattevakt. Det er derfor en selvfølge for meg at han får sove til han våkner i mårra tidlig. Var det da så mye forlangt fra meg at han skulle stå opp med ungene i dag morges (de våkner tidlig, 06.00)? Jeg fikk til svar at han er drit lei av at jeg alltid vil sove om morgenen når jeg har en dag fri...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Nei det syntes jeg ikke. og så store som barna dine er så er det vel ikke så pes. Går vel ann å slækken på sofaen
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 neilangt der i fra:) synst du er alt for snill med han jeg da:)hehe. selv har jeg en mann som er alt for snill med meg, så her er det jeg som sover.. :/ sier til han at han må vekke meg slik at jeg skal stå opp.. men så våkner jeg timer etter han har stått opp med barna våres..
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hadde akkurat samme problemet her på morgenen. Han skulle egentlig stå opp med ungene, men jeg måtte mase og be, og når han endelig sto opp med de, så kom han etter en time og vill bytte. Han sover enda.....:-( Det skal liksom så mye til når jeg ber om en dag å sove litt lengre, mens han tar det som en selvfølge at han skal få gjøre det. Han har jo tross alt fri! Det hjelper ikke hvor mange ganger vi har den samtaler og hvor enig han alltid er med meg og hvor mye han enn forstår. det blir den samme greia uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå