Gå til innhold

Hva skal dere ut på idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre idag. Skal treffe noen venninner i kveld, men har lyst å finne på noen nå på dagen med barna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå skal vi spise godfrokost, mannen er på seminar med koret han dirigerer hele dagen, så i dag er det mamma og gutta. Etterpå skal vi ut en tur i finværet, kaste stein i fjæra, leite etter krabber (og jeg skal rydde litt etter byggefolka).

Storegutt skal i bursdag klokka 12, så da må vi tusle dit. Mens han er der skal lillegutt og jeg på butikker og kafè. Så blir det henting, middag og hjemmekos (inne eller ute). Da må jeg også få shina litt i huset - det trengs.

Barne-tv.

Og så: BADEKAR. Både små og store skal få teste ut det splitter nye badekaret, og DET gleder vi oss til. Big time!

Når vi er kommet dit, tipper jeg at guttene glipper med øynene - da kan mor og far synke ned i sofaen med et glass rødvin eller to.

Ønsker deg en finfin dag, moota m storesøster&lillebror

Skrevet

Hørtes ut som en herlig dag med litt småkos både her og der =)

Og ligge i badekaret, lenge siden jeg har ligget i badekaret ja! VI hadde et stort hjørnekar der vi bodde før, men når har vi så lite bad at det er akkurat ikke plass til å bytte ut dusjen med et kar.

Takk for det! Og ha en knallfin dag du også med barn og mann =)

Skrevet

Nå har vi akkurat kommet fra byen hvor vi har gått litt i butikker, kjøpt litt som vi nok ikke hadde bruk for, og noen bursdags og jule gaver på salg. Så har vi vært på kafe', har begynt med slike lørdags vaner for kort tid siden, henger vel litt igjen etter ferien, hvor vi stort sett lunsjet hver dag der. Men nå har vi vært på kafe' de 3 siste lørdagene, mot normalt max 3 ganger i året.

Nå skal vi slappe av litt, og jeg skal ordne bursdagsgave siden eldstemann skal i bursdag i morgen kl 15.30, og jeg stortsett er på jobb til da, skal i ettermiddag og i morgen tidlig, er ferdig i morgen kl 15.15.

KL 13.30 skal vi dra opp på skistadion(slapp av folkens, det er ikke ski føre ennå) da eldstemann skal være med på noe sykkel greier, stafett var det muligens.

Kl 14.30 skal jeg på jobb. Er heldigvis ferdig kl 21.30 i kveld, så det blir litt lørdagskveld hjemme også.

Skrevet

I dag skal vi bare være hjemme og slappe av. Tok helgehandelen i går, og skal derfor bare være her hjemme. Ungene leker ute med nabobarna, og koser seg. Jeg sitter her, mens minsten hviler. Mannen i huset klipper plenen.

I kveld blir det god mat, en film og lørdagskos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...