Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 hvordan i helv.. skifter man nick.. får det ikke til, kommer inn og trykker på rediger profil men hva så???? faen, og at på til en del hormoner så blir man rett og slett FORBANNA
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Du må gå på brukerinformasjon......
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Du går inn på din egen side og deretter inn på brukerinformasjon (ligger på den linja oppe på siden). Ikke gå inn på rediger profil
Mamma til tre gutter Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 tusen tusen takk snille damer.... god helg og kos dere masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå