Gå til innhold

Sorte hull meg her og sorte hull meg der... DETTE friker ut meg:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det flertall av dem i sverige så er det nok kommet noen til norge også.. *grøss*.. Vi kan trøste oss med at vi ikke har så mye import (enda) .. Men derimot så har vi mye import fra sverige til Norge..

Ikke lenge før man omternt må flykte huset pga en edderkopp kontra bare bruke støvsugeren nå da.. *grøss*... Angst for edderkopper.. =(

Skrevet

Åååå... skulle ønske jeg aldri hadde åpnet den linken! Dette trengte jeg ikke å vite!

Skrevet

uæææ:(

Grøsser her jeg sitter.

Skrevet

vræææææææææl !!! :(

Skrevet

Er ikke redd for edderkopper normalt sett, men synes IKKE det er noe særlig at giftige edderkopper er i nærheten...Uff, sort enke er jo så skumle!

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI.......... Blæ!!

Jeg hater edderkopper!! Er den sett i norge enda eller? Jeg er livreddedderkopper rett og slett!!

Hvor giftige er dem?

Skrevet

Det er en av verdens giftigste edderkopp... =(

Skrevet

:-( hjelpes meg!!

Kan man dø av den da? ÆSJ

Skrevet

http://www.nrk.no/programmer/tv/schrodingers_katt/4769137.html

Her kan dere lese masse.. Det er også en gang kommet inn en sort enke til Norge via en bil importert fra Usa.. Den ble fanget med en gang..

Men det sies også i artikkelen at over tid har ikke den sorte familien mulighet til og formere seg og leve i klimaet til Norden..

Men.. I aftenposten sier de jo noe annet..

Skrevet

Hmmm,æsj,dette var ikke noe trivelig info............

Men den type edderkopp klarer iallfall ikke å overleve en norsk vinter!!! Det kan bare ikke gå ann det da!!

Det har vert masse edderkopper i det siste med det som er også skal f... meg denne infoen komme frem... blæ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...