Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Dette er min første genser, og jeg fant et mønster jeg likte - men ikke bare er det raglandfelling, men sidestykker og midtstykker foran og bak strikkes hver for seg! Hvor vanlig er dette? Noen som har strikket en genser slik og kan fortelle meg at det virkelig blir en hel fin genser til slutt?
firemerkersmør Skrevet 22. september 2008 #2 Skrevet 22. september 2008 Raglanfelling er enkelt, men værre med det andre. Det betyr at du må strikke fram og tilbake. Det å strikke mønster på vranga er vanskelig, men uten mønster er det jo greit
vanillaface Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg har akkurat strikket min første genser med raglanfelling og det ble kjempefint Lett var det også. Dersom du følger oppskrifta vil det hele tiden bli deg forklart hvordan du skal sette dette sammen. Lykke til
Oi ..! Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har strikket mange gensere/jakker med raglanfelling - det blir fint Lykke til!
Koseklompen Skrevet 25. oktober 2008 #5 Skrevet 25. oktober 2008 Jeg er straks ferdig med en genser som har ragland-felling, og det eneste jeg må sy på den er par sting under hver arm, så er den ferdig..ikke noe montering i det hele tatt. Kjempegrei og enkle gensere å strikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå