Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 I am freaking out here.... Jeg er gift med en herlig mann, har en nydelig datter... og vil på INGEN MÅTE gå fra dem... ..men likevel går jeg rundt og tenker på sjefen min,,, Han er i utgagspunktet ikke en mann jeg ville ha falt for, men det er noe ved han jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.... TROR ikke han har noen følelser for meg... men han har et blikk når han ser på meg innimellom som gjøre meg mo i knærene :-S Hva skal jeg gjøre??! HVordan kan jeg få denne mannen ut av holdet mitt igjen??
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Jeg hadde bytta jobb rett og slett jeg.. ingen jobb er så viktig at den bør gå foran familien. Om du elsker mannen din, så er den beste måten og glemme sjefen på, å ikke se han mer.. ergo bytte jobb.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #3 Skrevet 14. september 2008 Jeg har jobbet hardt for å få denne jobben, og det er ikke en jobb som "vokser på trær", så det skal nok mere til før jeg sier opp... Har ikke skjedd noe mellom oss, ikke kommer det til å gjøre det heller.. Jeg vet GODT hvor både mine egene og min manns grenser går !! Er det virkelig så unormalt å bli betatt av andre menn, at jeg bør "flykte" unna for å komme over det? -HI
Snupp@ med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Hvis du stoler på deg selv er det ingen grunn for å "rømme". Det kommer nok til å gå over hvis du virkelig elsker mannen din. Vi har jo alle opp og ned perioder i forhold. Og hvis forholdet er i en litt ned periode er det lett for at hormonene "glemmer" hva du virkelig har. Prøvelsen er å holde seg til det du vet er riktig. Lykke til til deg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Takk snupp@ med nr 3 :-) Jeg elsker min mann og er 100% sikker på at det er han jeg vil dele resten av livet med, selv om jeg kan være møkk lei han til tider :-S Liker bare ikke følelsen av å være betatt av en annen... Har vært sammen med mannen min i 6 år, og har aldri "mistet fokus" før ..hvis du skjønner :-/
Snupp@ med 3 barn Skrevet 14. september 2008 #6 Skrevet 14. september 2008 Det høres bra ut det da. Det er visst noe som kalles 7-årskrise. Kanskje den har kommet litt tidlig. Kommer nok til å gå bra skal du se:)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #7 Skrevet 14. september 2008 Tror de fleste av oss opplever en gang eller flere muligens i løpet av karrieren å møte mennesker vi blir spesielt betatt av. Cluet er å velge rett! Å klare å fortsette å gjøre en god jobb uten å involvere seg mer enn vanlig høflighet overfor en kollega. Mange forhold har gåttt til helvete pga det du beskriver og at man ikke har klart å holde hodet kaldt. Mitt tips til deg er å unngå å være for mye alene med vedkommende, ikke bli med på fester i forbindelse med jobben før du har jobbet ham ut av hodet. Når alkoholnivået stiger synker som kjent fornuften. Så det er lurt å unngå "fellene".
Anonym bruker Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Har du et godt og åpent forhold til mannen din? Er han sikker på deg, seg selv og forholdet deres? Du skjønner, det som har hjulpet meg til tider har vært at jeg har snakket med kjæresten min om at jeg har vært betatt av noen.... sagt at jeg har litt sånne tanker om den og den personen. Og da, når det er 'ute av skapet' så er det lissom ikke så farlig lenger! Da begynner rett og slett den lille forelskelsen å gå over fordi det er ikke noe spenning og hemmeligholdelse over det samtidig. Jeg anbefaler ikke å gjøre det om han er av den sykelig sjalu typen. Men hvis han er oppegående og sikker på seg selv så skjønner han at man kan bli betatt av andre uten at det betyr at du ikke elsker han lenger. Kanskje han har noe å fortelle deg også? Hvis man kan være så åpne med hverandre så blir man ofte også enda tettere knyttet til hverandre.... og det er jo ikke negativt ;o) Det med å bli betatt av sjefen er jo ofte også en klassiker.... og kan komme av at han har, og viser, makt og autoritet. Du sier jo selv at det er noe 'uidentifiserbart' ved han. Jeg blir alltid (vel, nesten alltid litt små-betatt av mannlige sjefer, men vet at det har med min respekt for personen å gjøre; at han er smart, kunnskapsrik og mektig. Ikke rart vi faller for sånt! Men er nok best å holde seg til mannen sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå