Gå til innhold

Hvorfor kan ikke mannen min være tankeleser?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde vært så fint hvis han bare et par dager i uka kunne sett ethvert behov, både hos meg og ungene. Sett søpla som var full og husarbeid som måtte gjøres. Om han bare EN eneste dag kunne bare gjort alt som trengtes og gjøres og bare gjort det :-).

Hadde ikke det vært fint?

Uten at jeg trang å be om det, uten at jeg trang å si noe som helst, uten å forklare hvorfor. En dag hvor jeg ikke behøvde å begrunne hvorfor jeg er sur, at jeg bare kunne være det.

En eneste dag hvor han hadde full innsikt i hvordan det er å være meg, en dag hvor han ikke klarte å luke ut bråk, bekymringer, middagsplanlegging osv, osv.

Han er en fantastisk mann og gjør alt jeg ber han om stort sett, men det hadde bare vært så fint om han en eneste dag kunne sluppet å bli bedt.

Til gjengjeld kunne jeg ønske at jeg for en dag kunne vært mann. Hatt en enkel hjerne som bare kunne sitte å tenke på ikke noe, la ting skure og gå, ikke være så forbanna kontrollfreakeaktig, gå i boxeren hele kvelden, dumpe alt der hvor det passet meg, fordi jeg kunne jo alltids plukke det opp senere ;-).

Ønsketenkninger....hehe....Kunne bare ønske jeg fikk "fri" oppe i hodet mitt innimellom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaaahhh! det hadde vært himmel på jord ;)!

Skrevet

Fordi det neppe finnes menn her i verden som hadde kommet seg inn i en kvinnes hode for så å komme levende ut igjen ;-)

Skrevet

Hahaha, nei det er jo Mel Gibson et levende bevis på ;-)

Skrevet

Nok en grunn for vi mammaer for lære opp disse gullungene til å bli gode fedre og ektemenn/samboerer.Jeg er i full gang med min sønn på 16,forteller han at må være snill og omsorgsfull med jentene.og at "NEI" betyr "NEI"...Moral som han gjerne kan lære videre til dem som ikke har fått noe hjemmefra.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...