tante grusom master of law Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Jeg synes det er en nedgradering i forhold til gamle, skjønner ikke hva de tenker!
kristanna Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 enig. hvordan ser på sin egen wall,og andre sin og forsåvidt? *frustrert*
Hikken Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Forferdelig rotete! Men synes det værste er at de har flyttet"home"-knappen bort til venstresiden! Trykker feil hele tiden!
heisand? Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 har meldt meg ut av fb jeg. folk svarer aldri... særlig ikke på wallen, bare leser det jeg skriver
Lykkelig mamma til 2 Prinser Skrevet 13. september 2008 #10 Skrevet 13. september 2008 tror jeg skal melde meg ut jeg åsså...bare drit den nye de har laget til... JEG BOIKOTTER FACEBOOK....
ツWonderfull Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 det e noe dritt...hehe. Kommer til å få ned aktiviteten min.
sassaen! Skrevet 13. september 2008 #12 Skrevet 13. september 2008 hehe , syns den er bedre enn den gamle jeg da !
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 13. september 2008 #13 Skrevet 13. september 2008 Bare jeg som har den gamle enda? (tørr ikke prøve den nye=P)
Gjest Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 Fungerer greit bare man blir kjent med den :-)
Musemor med tre søte små Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Den er forferdelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå