Gå til innhold

Hva synes dere om nye facebook da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er en nedgradering i forhold til gamle, skjønner ikke hva de tenker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hat*

Skrevet

enig. hvordan ser på sin egen wall,og andre sin og forsåvidt?

*frustrert*

Skrevet

Skikkelig dårlig =(

Skrevet

Forferdelig rotete! Men synes det værste er at de har flyttet"home"-knappen bort til venstresiden! Trykker feil hele tiden!

Skrevet

har meldt meg ut av fb jeg. folk svarer aldri... særlig ikke på wallen, bare leser det jeg skriver

Skrevet

tror jeg skal melde meg ut jeg åsså...bare drit den nye de har laget til... JEG BOIKOTTER FACEBOOK....

Skrevet

det e noe dritt...hehe. Kommer til å få ned aktiviteten min.

Skrevet

Bare jeg som har den gamle enda?

(tørr ikke prøve den nye=P)

Skrevet

Den er forferdelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...