Mayken Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 Endelig klarer jeg å drikke vann igjen, så da kan jeg kanskje klare å få i meg nok væske i løpet av dagen. Kanskje den værste tiden med kvalme og oppkast er på vei til å gi seg nå???....*håpe, håpe*
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Gratulerer! Selv har jeg klart vann i et par uker allerede, så nå drikkes KUN vann, hehe. Har hatt 2-3 gode dager siste uka, men de er nå blitt avløst av hodepine, kvalme og et hode fullt av snørr, så nå i helga syns jeg synd på meg selv :o/ Gubben er borte og mamma kommer for å passe hus og unge, hehe. *Krysser fingrene for at det gir seg for oss begge snaaaaaart*
Mayken Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 Så fint at du har hatt noen gode dager. Legen på sykehuset sa til meg at når man begynner å få gode dager er det er tegn på at det begynner å roe seg. Jeg har hatt flere gode dager enn dårlige de siste 2 ukene. Nå har jeg ikke kastet opp siden tirsdag kveld. Når jeg tenker meg om, så er jeg egentlig ikke så kvalm lenger, det er halsbrannen som fører til brekkninger og oppkast, men det ser ut til at akupunkturen tar knekken på den også. Har fått utvidet mat og drikke fra popkorn og cola til å inkludere sprite, vann, toast og blomkålsuppe. Har spist blomkålsuppe flere ganger om dagen i 2 dager nå og skal lage mer i dag. Håper du blir frisk igjen snart og at formen blir strålende fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå