Gå til innhold

Hvilke planer har dere for dagen da? :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på shopping, og det er jammen mannens forslag. Tro det eller ei. Haha...

Vi trenger noe alle sammen, og da er det jo greit å gjøre en koselig familietur ut av det med kafebesøk og greier :o)

I kveld koser vi oss hjemme med god mat, godis og tv.

Fin lørdag ønskes dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lage lammekoteletter i fløtesaus og hjemmelaget potetmos til middag. ellers har vi ingen planer... hehe.. ,kommer sikkert til å spise middag klokka 2 i mangel på evne til og vente

Skrevet

Vi skal ut og handle, også skal vi nok gå en tur i skogen hvis været holder seg. I kveld skal jeg sitte alene i sofaen med en bolle smågodt siden mannen min er ute og reiser!

En fin lørdag til deg og alle andre ogsåo:)

Skrevet

Tror det blir shopping her også :-) Samboeren min er desverre fortsatt sengeliggende (ligget med prolaps siden mai), så det blir bare mini og meg. Jeg er forkjølet og det poden også, og vi sliter litt begge to....så kan bli spennende å se hvordan humøret holder seg utover dagen :-)

Riktig god lørdag til dere alle! :-)

Skrevet

VI skal snart dra på svømming før vi skal på åpen brannstajson på lørenskog.

Har kanskje barnevakt i kveld. Da skal jeg kanskje stikke innom et vorspiel hos ei veninne jeg ikke har sett på mange år. Og kanskje stikke innom "flørten" min etterpå.

Skrevet

Jeg skal sove noen timer til, så skal jeg dra på grava til bestevenninna mi (er i bygda hennes i helga), sette ned blomster og sånn. Så skal jeg fyre opp gampen og putre innover til Tromsø hvor jeg skal på Biltema og litt forskjellig. Senere kommer kjæresten min etter, så da blir det kanskje ut å spise og besøk eller noe. Blir en fin dag.

Og ja, jeg har BARNEFRI for første gang på veldig lenge, og det skal NYTES. =))))))

Skrevet

jeg får noen venner på besøk som skal hjelpe meg å vaske og rydde ned leiligheten så megler og takstmann kan komme til uken.

skal også bli godt å sitte i sofaen ikveld med noe god mat og endelig ha hjemmet mitt tilbake :) bare mitt og snuppa og spiren sitt!!! deilig!!

Skrevet

Vi må ut på shopping i dag.Kl tolv skal vi på ishockeykamp og ellers slappe av med god mat ikveld.

Skrevet

Jeg har smellvondt i hodet og føler meg ekstra dårlig i dag siden gårsdagen var ganske bra, formmessig. Mannen er på kurs i Danmark, så mamma kommer for å overta som "husmor". Tar med snuppa ut på et eller annet som "må" inkludere å kjøpe leppepomade til snupp. Bestevenninnen i bhg hadde nemlig hatt dette med på fredag så da jeg hentet satt hun og ble "sminket" av henne. Leppepomaden ble snakket om i heeeeele går kveld. Selv blir jeg vel liggende på sofaen med skallebank og hodet fullt av snørr.

Skrevet

Vi skal først ut på litt shopping.. Så hjem for å vaske litt klær.. I kveld skal jeg og mannen på overraskelse-50årslag for min tante, mens svigers passer junior.. Gleder oss =)

Skrevet

Oi, heisand, du er jammen i rute og vel så det! Jeg har ikke begynt...

Ellers skal dagen i dag brukes til turgåing og utelek. Hvis man da klarer å se hånden for seg, det er tjukk tåke her!

Skrevet

Vi skal i badeland sammen med noen venner, aldri vært der på en lørdag, så tenker meg det blir morsomt. Etter det så er det hjem for å skifte klær, lage mat, finne bæremeien frem og mote oss opp til å gå på fjelltur:)

Skrevet

Jeg skal levere ungene ungene hos bf som ikke har sett de på seks uker, så kjører meg og ei veninne te stavanger der vi skal shoppe bitte litt og så er det fest :-)

Skrevet

Eldstejenta og mannen har dratt inn til Trondheim på "Barnas dag" på Luftkrigsskolen.

Jeg og minstejenta skal på lunsj til ei venninne og datteren hennes, som er like gammel som min:)

I kveld skal jeg og mannen min på bursdag, så da skal Farfar komme og passe jentene:)

Skrevet

Er en av de som skal hjelpe WhiteLily idag...

Skrevet

mannen skal jobbe fra 11-18

Ungene skal bli med foreldrene mine på dagstur på hytta og plukke plommer og epler

Jeg skal trene, svinse rundt med ei venninne, kanskje kafe

Så skal jeg og mannen på restutant og restaurant i kveld:o)

kosedag:o)

Skrevet

Planen var å gjør unna litt husarbeid først.

Nå er det gjort, mitt soverom å barnas soverom er rydda og støvsugd, dyner å puter henger til lufting. Har hengt opp klæt, satt på oppvaskmaskinen, rydda å støvsugd stua, rydda gangen å endelig rydda boden å sortert litt.

Nå skal jeg stelle meg, pakke ned niste i en sekk å ta med barna på en ørliten sykkeltur bort til en barnehage i nærheten. Skal leke der noen time, så innom butikken å handle litt. Hjem å spise middag. Kose oss med enten å se Pippi eller lese en bok.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg skal lese, jeg. Gjøre oppgaver, prøve å komme meg i rute. Kanskje blir det en bytur, men vet ikke om jeg har tid :(

I kveld blir det sofa og gubbe!

Skrevet

sambo er borte i 3 uker til og jeg og minstemann er syk. Men vi skal no prøve å kose oss,gjør litt husarbeid, å vi må jo levvere lotto hehe.

skal kansje på Taco til mamma i 4 tiden oxo vist formen blir bedre.

i kveld skal jeg bare slappe av:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...