Opp og ned er like langt Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 http://bryllupsweb.no/Brudekjoler_2008/lilly_08_3049.html Jeg skal gifte meg i solnedgangen på Kreta, og lurer på om dere liker denne kjolen. Jeg er litt usikker på om jeg skal ha en så kort kjole... Tenkte på denne og blomster i håret istedet for slør. Blir det for "vanlig"? Ser jeg for lite ut som ei brud da?
~sjiraff~ Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Likte kjolen godt jeg. Passer utmerket til det jeg ser for meg som ett litt uformelt strandbryllup (høres forøvrig rimelig perfekt ut, er det gjennom sjømannskirka?)
Iselilja Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Kjempesøt kjole, perfekt for strandbryllup Blomster i håret høres fint ut! Blir sikkert superromantisk!
Opp og ned er like langt Skrevet 13. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2008 Det er gjennom lokale myndigheter, så det er mye styr med å kontakte kommunen og det i Rethymnon. Overlater det til mannen:) Ja, jeg syns også at den passer til strandbryllup, men så begynte jeg å tenke at den kanskje var litt "vanlig"... Blir nok kjemperomantisk.. Vi skal ikke ha gjestene der, det blir kun oss to, og så tar vi en fest med alle tilstede når vi kommer hjem.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Nydelig kjole, MEN hva med å kjøpe en litt rimeligere? Syns at 3700 var mye for en lårkort hvit kjole... Det finnes jo flotte strandkjoler på H&M til 100 kr. Jeg er absolutt ikke kjip av meg, tenker bare at om det kun er dere to, så legger nok ikke mannen merke til hva du har på deg en gang, og de ekstra pengene kan brukes til finere rom, spa eller lignende. Bare en tanke, men som sagt, flott kjole!
rufsetufsa10 Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Flott kjole, men er enig at det helt sikkert går an å finne noe lignende til en billigere penge...
Opp og ned er like langt Skrevet 13. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2008 Ja, det er nok billigere med en annen kjole som ikke er brudekjole, men jeg skal ha på meg kjolen på festen når vi kommer hjem også, så det er mange som skal se den. Det kommer omtrent 120 gjester, så da vil jeg være "fin" Prisen er det ikke så farlig med, vi har spart inn så mye på andre plasser, så da kan jeg unne meg 3700,- for en brudekjole. Det er jo ikke så dyrt det heller.. Skal jo ikke ha noe smykke eller noe.. Blir bare helt enkelt. Lurte bare på om kjolen var for vanlig, og om den er pen:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Kjolen er veldig fin! På en fest med 120 personer senere bør du kanskje tenke på at en del av gjestene vil møte opp i lange selskapskjoler dersom dere ikke spesifiserer noe annet. Din kjole vil da ikke skille seg ut så mye, rett og slett fordi det ikke er en klassisk brudekjole, men den er uansett veldig fin. Jeg hadde nok kjøpt den i en brudebutikk og ikke på HM eller liknende steder, rett og slett fordi jeg ville følt meg penere i en kjole jeg vet de andre gjestene ikke har hengende hjemme i skapet, og som jeg vet er en brudekjole Jeg tror det har litt med den følelsen du selv får av å ta på det kjolen, og jeg vet med meg selv at en brudekjole (uansett lengde/form) vil gjøre at jeg føler meg finere enn en vanlig sommerkjole
Anonym bruker Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Den er søt, har sett på den selv. Men jeg synes at den er litt for "vanlig". Så er den dyr også. For samme pris kan du få sydd en kjole. Det skal nok jeg gjøre om jeg ikke finner noe snart=) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå