Gå til innhold

iiii, i dag er dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

da er dagen kommet. kunne sove til 7 i dag, men klokka 6 var det pling pling....våken.

sliter litt m tale til brudgommen, altså....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Lykke til og kos deg masse! Og fortell etterpå :)

Skrevet

Da er Dagen over, og pakkene er godt plassert der hvor de skal være, og pulsen og hodet har begynt å komme i gjenge igjen.

Var helt kald og rolig når jeg var hos frisøren, pog hadde vel egentlig ikke helt forstått at det var dagen. Fram til kvart over tolv, halv ett, da fikk jeg helt skjelven.

Ikke negativt, men da kom all nervøsiteten.

Da når pappa kom å hentet meg hos frisøren, kunne vi ikke prate til hverandre, for da hadde tårene spruta.

Var noe helt eget og spesielt da.

Turen opp kirka var overveldende, og vielsen bare forsvant forbi, så er glad jeg fikk noen til å filme det hele.

Øverst oppe satt mannen min, og jeg visste jo ikk hva han hadde på seg, så jeg fikk også en overraskelse.

HGan hadde lagt ut noen stikk ord i forkant, bare for å være lei med meg, med at blomstene på bordene ikke passet til antrekket hans.

Men....det var jo bare tull.

Var rett og slett helt fantastisk.

Middagen gikk, for meg, perfekt.

Etter forretten var det ut og lufte seg for de som ville det, mens kjøkken persoonalet ryddet det av, og når vi da kom inn igjen, var det 2-3 taler, og så kom maten på bordet.

Da spiste vi i ed og ro uten taler, etter 1. omgang var det ut igjen, og når vi kom inn var det et par taler til, og så en runde til ed hovedrett.

Atter en gang ut å lufte oss før desserten, og taler før det.

Høres ut som mye lufting og slikt, men vi syntes det var perfekt, for da slapp vi å sitte stille så lenge avgangen, og man fikk sunket maten litt mellom hvert "slag", så en ikke blei så stinn.

Dessuten er det greit for de som ikke har ro i kroppen til å sitte stille i 3-4 timer, at det er mulighet for å bevege seg.

Når bandet kom, hadde vi først en runde med "polonese", og den endte opp med brudevalsen.

Så utover var det kaffe og kaker, g dans for alle de som ville danse, og ved 1-tiden var det pølser og lompe som natt mat.

Fikk masse positive tilbakemeldinger.

På søndag arrangerte svigerforeldrene mine grilling hod dem ute på plenen, hvor alle gjestene også var innvitert.

Det var også litt greit for oss som hovedpersonene dagen før, for da fkk vi prata litt mere med gjestene, for er litt begrenset hva man klarer å komme gjennom på selve dagen...

Frister til gjentakelse, men det skal jeg jo ikke, for jeg har jo funnet mannen i mitt liv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...