Gå til innhold

dere som bestiller fra everyday minerals,...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er dere fornøyde med produktene? og bruker dere paypal når dere betaler? eller er dette en "safe" side å kjøpe fra uten? bruker id akkuratt nå men det blir dyrt i lengden.. og har hørt at everyday minerals er vel så bra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har kjøpt derfra å mange på jobb har.betalte med mastercard jeg.produktene er kjempe bra.flere jeg kjenner har gått over til everyday fra i.d,pga pris og at det er like bra.så løp å kjøp:)

Skrevet

bestilte et prøve kit nå:) utrolig pris forskjell! 200 kr for 6 valgfrie produkter liksom, og id koster 400 for en founation. men kjenner flere som bruker dette å de er veldig fornøyde. hvor lang tid går det fra man bestiller til man får de?

Skrevet

Jeg handlet masse der i fra, både prøve-kit og masse i store størrelser og kastet alt da jeg fikk det :P (visste ikke hvor jeg skulle gjøre av det....).

Ingen farger matchet og så ble jeg bare lei.

Nå har jeg handlet masse forskjellig ID sminke fra Ebay i stedet - og Strawberry og superfornøyd. Bruker som regel alltid Paypal som er veldig pålitelig.

Skrevet

Har ikke prøvd Everyday Minerals.. Brukt Id i flere år nå men misliker stekt prisene deres i forhold til kvaliteten. Har akkurat nå gått over til The Body Shops mineralsminke som lanseres i oktober ( jobber i TBS så jeg får teste det tidligere).. Og må bare si at jeg er superfornøyd med kvaliteten på denne. Og for en deilig pris i forhold til Id.. Anbefales på det sterkeste å prøve dette :-) Det er ikke i butikk ennå, men alle butikkene har motatt varene slik at du kan spørre etter mineralsminke i butikkene så skal de vise dem :-.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...