CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 13. september 2008 #1 Skrevet 13. september 2008 er dere fornøyde med produktene? og bruker dere paypal når dere betaler? eller er dette en "safe" side å kjøpe fra uten? bruker id akkuratt nå men det blir dyrt i lengden.. og har hørt at everyday minerals er vel så bra:)
klg,2 boys now:) Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 har kjøpt derfra å mange på jobb har.betalte med mastercard jeg.produktene er kjempe bra.flere jeg kjenner har gått over til everyday fra i.d,pga pris og at det er like bra.så løp å kjøp:)
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 13. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2008 bestilte et prøve kit nå utrolig pris forskjell! 200 kr for 6 valgfrie produkter liksom, og id koster 400 for en founation. men kjenner flere som bruker dette å de er veldig fornøyde. hvor lang tid går det fra man bestiller til man får de?
ChellBell - har født! Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Jeg handlet masse der i fra, både prøve-kit og masse i store størrelser og kastet alt da jeg fikk det (visste ikke hvor jeg skulle gjøre av det....). Ingen farger matchet og så ble jeg bare lei. Nå har jeg handlet masse forskjellig ID sminke fra Ebay i stedet - og Strawberry og superfornøyd. Bruker som regel alltid Paypal som er veldig pålitelig.
Mamman til Ovedie Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Har ikke prøvd Everyday Minerals.. Brukt Id i flere år nå men misliker stekt prisene deres i forhold til kvaliteten. Har akkurat nå gått over til The Body Shops mineralsminke som lanseres i oktober ( jobber i TBS så jeg får teste det tidligere).. Og må bare si at jeg er superfornøyd med kvaliteten på denne. Og for en deilig pris i forhold til Id.. Anbefales på det sterkeste å prøve dette :-) Det er ikke i butikk ennå, men alle butikkene har motatt varene slik at du kan spørre etter mineralsminke i butikkene så skal de vise dem :-.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå