blond Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Jeg har lesepause, men det tar seg vel opp etterhvert.
ungdomsmor Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 akkurat nå leser jeg en harlequin eksklusiv....englevinger heter den
Mille** Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Holder fortsatt på med Stieg Larssons triologi, holder på med bok nr 2, bok 3 kom i posten i dag. )
~~DoraDora~~ Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Ingebjørg Olavsdatter...tror det er bok nr 37
Gjest Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Beatles av Lars Saabye Christensen. Kjempelenge siden jeg har lest den, lenge siden jeg har lest en norsk bok i grunn. Gikk tom for bøker jeg ikke hadde lest før, men denne tåler så absolutt en reprise
solemio Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 Ehm, akkurat nå leser jeg Maryan Keyes: Rachels holiday. Skikkelig kiosk, men tar den på engelsk (det hjelper liksom med skvip hvis jeg kan slenge språk-trumfkortet i bordet.) Fikk nettopp Tusen strålende soler og hodejegerne i gave, så jeg har litt å glede meg til. Leste masse i sommer, så har hatt noen tamme uker.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Tilgivelese og seier. Er oppfølgeren til boka jeg nettopp var fedig med som heter "Hvorfor gjorde du det mor"
solemio Skrevet 13. september 2008 #8 Skrevet 13. september 2008 Hva handler det om, og hva heter forfatteren?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. september 2008 #9 Skrevet 13. september 2008 Dave Pelzer heter forfatteren. Er han selv det handler om. Første bok, hvorfor gjorde du det mor, handler om han som liten gutt, hvor moren mishandler han på det groveste, og hans kamp for å overleve dette. Bok nr to handler om han som voksen og veien videre etter en slik barndom.. Lurer på om det er enda en bok, men jeg har bare disse to. Er en uforglemmelig skildring av en av de verste barnemishandlingssakene som er kjent i Californias historie, står det i en anmeldelse om boken. Er fra 70 tallet, og det er som når jeg leser bøkene at jeg ikke kan nesten tro at det er sant at en mor kan ha gjort så fæle ting med ett av sine barn. Og at ingen grep inn selv om det var på 70 tallet. Er skremmende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå