Gå til innhold

Vognposer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi går mot kaldere tider, og innen 2-3 mnd har Snupp&Snupp nok vokst ut av hardbaggene til TFK vogna vår. Er det noen som har erfaringer eller tips om hva slags vognposer vi bør kjøpe å bruke i sportsvogna, pulk o.l i vinter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker voksiposer. Har aldri hatt bagger i vogna vi, men voksiposer oppå lammeskinn. Sommerdyner inni posene om sommeren. Nettopp skifta til vinterdyner nå. Varmt og godt.

Skrevet

Eg slår eit slag for Odenwälder sine lange dunposar, dei har me hatt til TFKvogna vår - like gode i hardbaggane som i sportsvogndelen. Gode og varme og kjekk glidelås midt foran. Me er kjempenøgde og har òg brukt den i pulk, og dei kan ha dei lenge sidan dei er så lange.

Skrevet

Jeg har brukt litt tid på å finne den perfekte posen...Og etter å ha studert Odenwalder vs Artlander - falt mitt valg på Artlander til våreto snupper. Den har ikke så spennende fargevalg som noen av Odenwalder sine poser. Men forskjellen på følelsen av posen i hånden var avgjørende. Og at lammeskinnet inni kan vaskes på 30 gr i maskin - mens jeg mener at Odenwalder sitt må renses....

Lilleprinsen.no har en god pris - og gir tvillingrabatt. Men jeg mener at du mulig får samme prisen hos andre leverandører.

http://lilleprinsen.demostore.no/product/453936/_Artl%E4nder_MAXIFLEX_-_g%E5sedun%2C_lammeskinn%2C_fleksibel%21.html

Skrevet

Det heter at denne posen fra Artlander kan brukes fram til 3-års alder. Den er laget for å utvides ved å sprette opp en søm langs glidelåsen. Og forlenges ved en ekstra glidelås i bunn - samt at bunnen kan glides av for å slippe skitne sko inni posen osv.

Skrevet

Hei!

Vi har Ticket To Heaven- posene til våre tvillinger. De er kjempefine. Dunpose med glidelås. Vi kjøpte den største i 115cm. Bretter bare inn litt i fotenden. Den minste blir for liten. De kommer til å ha den til 2.5 års alderen. Bruker lammeskinn inni posen på kalde dager. Den er skikkelig god og varm. Bruker bare ullundertøy på barna i den.

Skrevet

Hvordan får du tvillingrabatt hos lilleprinsen. no?

Tror jeg følger ditt råd ang vognposene:-)

Skrevet

Ta kontakt med Rita Holm pr sms eller ring!! Hun bor rett borti veien for meg og phantomet - så jeg har vært å henta det jeg har kjøpt hjemme hos henne. Hun er grei med betaling der og da, giro med varen eller du forhåndsbetaler og evt henter selv. 10% tv-rab. Evt kan jeg godt hente for deg ;-) Det kan jo være fint å se og ta på posene før du bestemmer deg... de er jo ikke akkurat gratis............

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med ticket to heaven poser i tfk-vognen vår :-)

Skrevet

De er fine å se på, nøytrale, men jeg har hørt de blir kalde midtvinters.... Skal se på poser hos Lilleprinsen i morgen, tror jeg vil gå for pose med skinn inni, og er veldig spent på den Artlander-posen!

Skrevet

Er det greit med plass til både god og varm pose og barna i disse tvillingvognene? Vi har EW duo, og så har vi et par voksiposer i huset, så jeg håper det vil funke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...