annie72 Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Vi går mot kaldere tider, og innen 2-3 mnd har Snupp&Snupp nok vokst ut av hardbaggene til TFK vogna vår. Er det noen som har erfaringer eller tips om hva slags vognposer vi bør kjøpe å bruke i sportsvogna, pulk o.l i vinter?
Silvia Skrevet 13. september 2008 #2 Skrevet 13. september 2008 Vi bruker voksiposer. Har aldri hatt bagger i vogna vi, men voksiposer oppå lammeskinn. Sommerdyner inni posene om sommeren. Nettopp skifta til vinterdyner nå. Varmt og godt.
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Eg slår eit slag for Odenwälder sine lange dunposar, dei har me hatt til TFKvogna vår - like gode i hardbaggane som i sportsvogndelen. Gode og varme og kjekk glidelås midt foran. Me er kjempenøgde og har òg brukt den i pulk, og dei kan ha dei lenge sidan dei er så lange.
trine ;-) Skrevet 14. september 2008 #4 Skrevet 14. september 2008 Jeg har brukt litt tid på å finne den perfekte posen...Og etter å ha studert Odenwalder vs Artlander - falt mitt valg på Artlander til våreto snupper. Den har ikke så spennende fargevalg som noen av Odenwalder sine poser. Men forskjellen på følelsen av posen i hånden var avgjørende. Og at lammeskinnet inni kan vaskes på 30 gr i maskin - mens jeg mener at Odenwalder sitt må renses.... Lilleprinsen.no har en god pris - og gir tvillingrabatt. Men jeg mener at du mulig får samme prisen hos andre leverandører. http://lilleprinsen.demostore.no/product/453936/_Artl%E4nder_MAXIFLEX_-_g%E5sedun%2C_lammeskinn%2C_fleksibel%21.html
trine ;-) Skrevet 14. september 2008 #5 Skrevet 14. september 2008 Det heter at denne posen fra Artlander kan brukes fram til 3-års alder. Den er laget for å utvides ved å sprette opp en søm langs glidelåsen. Og forlenges ved en ekstra glidelås i bunn - samt at bunnen kan glides av for å slippe skitne sko inni posen osv.
DoubleTrouble Skrevet 15. september 2008 #6 Skrevet 15. september 2008 Hei! Vi har Ticket To Heaven- posene til våre tvillinger. De er kjempefine. Dunpose med glidelås. Vi kjøpte den største i 115cm. Bretter bare inn litt i fotenden. Den minste blir for liten. De kommer til å ha den til 2.5 års alderen. Bruker lammeskinn inni posen på kalde dager. Den er skikkelig god og varm. Bruker bare ullundertøy på barna i den.
Oslo-71 modell Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Hvordan får du tvillingrabatt hos lilleprinsen. no? Tror jeg følger ditt råd ang vognposene:-)
trine ;-) Skrevet 17. september 2008 #8 Skrevet 17. september 2008 Ta kontakt med Rita Holm pr sms eller ring!! Hun bor rett borti veien for meg og phantomet - så jeg har vært å henta det jeg har kjøpt hjemme hos henne. Hun er grei med betaling der og da, giro med varen eller du forhåndsbetaler og evt henter selv. 10% tv-rab. Evt kan jeg godt hente for deg ;-) Det kan jo være fint å se og ta på posene før du bestemmer deg... de er jo ikke akkurat gratis............
maj77 Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Vi er veldig fornøyd med ticket to heaven poser i tfk-vognen vår :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #10 Skrevet 17. september 2008 De er fine å se på, nøytrale, men jeg har hørt de blir kalde midtvinters.... Skal se på poser hos Lilleprinsen i morgen, tror jeg vil gå for pose med skinn inni, og er veldig spent på den Artlander-posen!
2x babyline 21.05.08 Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Er det greit med plass til både god og varm pose og barna i disse tvillingvognene? Vi har EW duo, og så har vi et par voksiposer i huset, så jeg håper det vil funke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå