gerd Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Vanskelig å stryke på lapper fra Askeladden og det er jo ikke noen lapp å skrive på heller....
alvamamma Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 På de som ikke har for mørk farge, har jeg vanligvis skrevet med en tøymerkepenn jeg...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. september 2008 #3 Skrevet 12. september 2008 Hvorfor er det vanskelig å stryke på lapper? Sett lappen på yttersiden av trøya, enten nede langs kanten eller bak i nakken.
gerd Skrevet 12. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2008 Jeg mener ikke ullbodyer og slikt. Jeg mener gode gammeldagse strikkegensere f.eks. De toler jo ikke så godt stryking - det er en ting. En annen ting er at om man skal stryke nederst eller øverst er det vrangstrikk der så lappen sitter dårlig.
Nillo Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Eg limer på klistrelapper med navn, og så limer eg på nye etter kvart som dei detter av ullgenseren
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. september 2008 #6 Skrevet 13. september 2008 jeg har altid stryket på lapper, hva er vanskelig med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå