Gå til innhold

ser ut til at jeg får en liten en med dere :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

egentlig litt rart og tenke på men ble plutselig litt på alvor dette. men i dag gikk denna "slimproppen" jeg har jo ikke termin før i starten av november. så blir spennende og se. skal ta det helt med ro. så sykehuset regnet med at vannet kom til og gå sån om ikke så lenge. går jo greit om han i det minste vil vente til oktober da. så han ikke blir så alt for liten da. når var det slimproppen deres gikk? merket dere det? eller gikk den samtidig med vannet. har hørt man føder ca 2 uker etter den har gått ca. vet ikke om det stemmer. men blir jo litt nervøs. om alt går greit og sån da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojsann!! Ja da er knøttet ditt tidlig ute men går sikkert fint=) Jeg er 7 dager på overtid nå jeg da.. Slimproppen her har vært borte rimelig lenge, merka aldri att den gikk men på kontroll for 10 dager siden var den visst borte vekk og hadde 1 cm åpning.. Fikk høre man kan gå opptil 20 dager uten!! Så vi satser på din lille holder seg inne litt lenger.. Er jo det beste=) Så satser vi på min lille kommer i natt!! Hihi... Lykke til=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...