Monnemor Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Noen som har testet positivt allerede med ikm 16 spt eller senere? Er så usikker på om jeg er gravid eller om det bare er tr som er på veg. Mye kan tyde på at jeg er det. Flere som har mensmurringer i mage og rygg? (hatt det over en uke nå) Jeg har hatt soppinfeksjon kun en gang tidligere og det var når jeg nettopp hadde blitt gravid med forigemann... og nå har det dukket opp for 2 gang... Er det vanlig å få det når man har blitt gravid?Går rundt og er småkvalm hele tiden og småøm i puppene.. Tør ikke ta en test, er så redd den er negativ og at jeg kommer til å bli så utrolig skuffet. Ønsker oss så veldig et barn til. i følge terminberegning så er jeg 4+4
Lady-alice Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 ta en gravid test da jente=D..det hadde jeg gjort.... skuffelsen eller gleden kommer jo uansett da...HÅPER på glede for din del. Lykke til....(skulle ønske det var meg som var 4+4...jeg hadde sikker testet på 4 jeg ..hehehe)
vill ha en 3a Skrevet 13. september 2008 #3 Skrevet 13. september 2008 Jg har också symtomen, kvalme, mensmurringar, ont i korsryggen och det kom før en knapp vecka sedan. MEN testade neg i dag. Hm... Vet eg inte nær jag hade EL eftersom jag inte fått mensen tillbaka efter amningen. Jag har bara haft EL symtomer... Jag får nog lugna mig en vecka och testa då. Har faktiskt aldrig testat pos innan IKM tidigare. IKM borde vara tisdag el onsdag enl EL symtomen. Om jag inte kan vænta till slutet på næsta veckafår jag anse mig som medlem i galetestomaner... Hoppas alla får pos test ;-)
*lykkelig mamma* Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Hei. Jeg testet i dag. IKM mandag. Fikk en svak svak skyggestrek. Tester på mandag igjen tenkte jeg. Jeg har også fått soppinfeksjon nå. Men trodde ikke det kunne ha med en evt. graviditet å gjøre. Hm... spent på neste testing om jeg kanskje er gravid nå... Fryktelig "lenge" til syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå