Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 Er en skikkelig uggen homo. Fin stemme eller ikke. Takke meg til Håkan Hellstrøm. Han er mindre stereotyp.
Gjest Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Ja, han er über klein. Har ikke noe forhold til Håkan, sånn bortsett fra "kom igjen leeeeena"
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 Kjenn ingen sorg for meg Gøteborg er en hit Og Trubbel. Den er min favoritt, og så har han et par andre som er større enn Lena
Gjest Skrevet 13. september 2008 #4 Skrevet 13. september 2008 Han heter vel strengt tatt Jöback men.... Dessuten kan jeg ikke se hva som er så stereotyp med han. At han er så pen? Er det liksom stereotypen på homofil mann? Uansett.... han synger bra, meget bra ) (...og Håkan Hellstrøm er bare slitsom!!) (.....og, smaken er som baken..hehe...)
innMariSterk Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 En uggen homo? Er det galt å være homo også nå altså?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2008 Nei det er galt å være uggen. Har bare hørt musikken, og tydeligvis ikke så godt etter ettersom jeg ikke engang hadde navnet hans rett. Men figuren var bare brekkekkel. Sikkert feil å stemple han som homo, men han så veldig Yngve Freiholt ut. Litt i meste laget. Derfor uggen.
Gjest Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Hehe... "så Yngve Freiholt ut" faktisk... ;o) Nai... der er jeg ikke enig med deg altså. Han er jo pen, som i skikkelig mannepen ... Freiholt / R. Stoltenberg er slett ikke så pen nei ;o) Tror forresten "stempelet" som homo er helt ok. Han er nok desverre det ) (Desverre for alle oss damer mener jeg....)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2008 Jeg snakket om stereotyp. Jeg synes Jøback var en stereotyp figur. Hellstrøm er et homoikon.
Gjest Skrevet 13. september 2008 #11 Skrevet 13. september 2008 Kan jeg skylde på trykkfeil når jeg skriver dessverre med en s... to ganger i samme setning.... ?... Ikke det nei......
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2008 Skyld på fylla, det gjør jeg.
Gjest Skrevet 13. september 2008 #14 Skrevet 13. september 2008 hehe... ok... Får skylde på en solid hang-over etter en boks svensk pæroncider i går kveld da... (jeg er nemlig egentlig avholds så gårdsdagens cider er som ei real fyllekule å regne for min del....) ;o)
innMariSterk Skrevet 13. september 2008 #15 Skrevet 13. september 2008 Det må være et av de mest arrogante innlegg jeg har lest på lenge! Å dra inn stereotyp og homseikon er rimelig drøyt. Trodde ikke lektoren var så trangsynt.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. september 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. september 2008 Hæ? Jeg kan da vel mene at Jøback ser ut som en stereotyp homse uten at jeg er trangsynt? Eventuelt hvorfor ikke? Og det er homsemiljøet selv om har erklært Hellstrøm som homseikon, ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå