solemio Skrevet 12. september 2008 #1 Skrevet 12. september 2008 for jeg ble 35 i dag. Jøss. Hvem er dere? Jeg er da mamman til to flotte gutter på 6 og snart 8 år, tusler rundt inne på foraene og har gjort det i mange år... Noen som vil fortelle meg hva som skjer her inne? (Ellers kan jeg jo kikke selv også...)
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 #2 Skrevet 12. september 2008 Koselig du stikker innom... Gratulerer med dagen:-) Ja, Her er det fint å være...Jeg er her sån av og på... Akkurat i kveld.. så er jeg på...:-)) Jeg har fire unger på 18, 16, 12 og 2...
solemio Skrevet 12. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2008 åiåi, det var attpåklatten sin! Vi har vurdert attpåklatt, men tror vi ender på nei... Er de store flinke med den lille? Og takk!
Ronja65 Skrevet 12. september 2008 #4 Skrevet 12. september 2008 De er veldig flinke. Det var lit pinlig når jeg var gravid... Men nå så tror jeg ikke de kan leve uten henne:-)). Ja. Det er veldig koselig med en attpåklatt... Hun blir ganske bortskjemt til tider:-)) Så attpåklatt annbefalles:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. september 2008 #5 Skrevet 13. september 2008 Hei og Grattis med gårsdagen!!! Velkommen hit til oss:-) Her har vi det kjempehyggelig og moro! Mange trivelige jenter som har humor og bøtter med visdom om det de kaller livet:-) Jeg er 41 og har tre barn, 2 store på 15 og 20 og en liten attpåklatt på 2 1/2 og som Ronja sier - Attpåklatter er bare herlig og kan anbefales på det varmeste!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. september 2008 #7 Skrevet 13. september 2008 Hei og velkommen inn i varmen.... Gratulerer med gårsdagen!!! Her er det gøy å være, selv er jeg 38 og har to gutter på 2 og 6 år:o) Her skjer alt fra skolestart på "babyene", til det som måtte oppta oss nettopp nå. Ingen ting er for stort og ingen ting er for lite til og deles. I tillegg har vi en god porsjon humor:o)) Noe som er godt å ha i en stresset hverdag....
Superlis Skrevet 14. september 2008 #8 Skrevet 14. september 2008 Velkommen!! Jeg titter også innom her når jeg har tid,det er veldig koselig og være her,rett og slett morsomt:)) Jeg er 38 år og har fire barn,16,15,10 og attpåklatt på 2,5 år:))
Gjest Skrevet 15. september 2008 #9 Skrevet 15. september 2008 Gratulerer med overstått og vellkommen inn hit =) Her inne er det gøy å være.Man kan spøke og ha det gøy,men også ta opp alvorlige ting.Altså,her er man seg selv,og får lov til det ;o) Jeg er da 37 år (huttetu),og har unger så det kryr.Di er 19,16,12,12 og en mammadart på 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå