Gå til innhold

Sitter og ser på Jan Thomas


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg må le. En mer spesi type skal man lete lenge etter. Men han kan underholde meg:-)

Det beste var parodien på han i humor utdelingen.

Da lo jeg høyt:-) snakk om å treffe spikeren på hodet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEhe, satt og kikka etter et innlegg om det. Jeg kjenner jeg blir mer provosert enn underholdt. Makan til oppblåst, intetsigende fyr....

 

Det er dyrt å være meg...... hahahha (det er ganske dyrt å være meg også)

Skrevet

Hehehehe;D Er derfor jeg ler av han Han er så anti janteloven som mulig!

_"Jeg stod ikke akkurat bakerst i køen da de delte ut utseende!"

--"Jeg tar alt med en gang, som da jeg gikk på skøyter. Jeg var jo kjempe flink"

 

Hehehe;D Jeg ler godt av han. Syns egentlig han er tøff som tørr i Norge!

Skrevet

Sant nok, men jeg lurer på om det ikke er janteloven som gjør meg så irritert, bare mangel på sunn fornuft og empati.... Ikke tvil om at han liker seg selv, og det er jo fint.

Skrevet

Han er absolutt på grensen til å like seg selv litt for godt. For å si det sånn så forstår jeg at han har vært singel lenge. Han krever nok all oppmerksomheten i et forhold!

Skrevet

Men det er jo enda mer æsj (i mangel på ordentlige ord) at han finner en 19 åring. For dette var jo et gammelt program.

 

"Jeg har gode gener, bruker bare bittelitt botox. til bare 13.000 dollar (med dagens kurs 78000 kroner)

Skrevet

I know! Ekkelt! Man han er så ung at han holder vel ut den egosentriske typen.

Har du sett parodien på han?

Skrevet

Veldig bra! "Jeg ER så glad, det bare vises ikke for jeg kan ikke smile lengre" Kostelig, ligger på nrks nett-tv, sammen med Pernille Sørensens Manuela Ramin Osmundsen. Lo så jeg grein av den også.

Skrevet

Ja, det var mye moro den kvelden:-)

Skrevet

Han er pen å se på, men jeg blir ikke klok på han. Har han null selvinnsikt, er han ironisk eller bare enkel? Han virker ikke enkel, men overfladisk. Samtidig er han ikke bare overfladisk. Kanskje han bare prøver å beskytte seg selv?

 

Sammenliknet med en som ikke klarer å holde seg på skøyter i det hele tatt så er han flink. Han er flink i forhold til å tørre å drite seg ut, men talent til alt han hevder å ha, nei der svikter selvinnsikten. Han blir rett og slett bare morsom å se på! Det virker som om medarbeiderne hans har litt vel stor respekt for han. Hvorfor ler de ikke høylydt av han? Det hadde jeg gjort. Han ER morsom i all sin seriøsitet og selvforståelse som er helt på jordet til tider. Han hadde vel ikke hatt vondt av en smule realitetsorientering i blant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...